Konkurs „Pokaż nam swoje wakacje, a my je przedłużymy”

Szaro, zimno i leje. Nie wiem jak Wam, ale mnie już zaczyna brakować słońca i ciepła. Tegoroczna jesień jest zupełnie inna niż rok temu. W ubiegłym roku, o tej porze byłam w Świnoujściu. W połowie października temperatura sięgała 15 C. To była cudowna jesień nad morzem.

sam_3812

Przez cały, trzytygodniowy pobyt towarzyszyła nam prawdziwa, Polska, złota jesień. A dziś? gdyby to ode mnie zależało nie wystawiała bym nosa z domu. Musiałam zrobić zakupy i przy okazji odebrałam zdjęcia z wakacji. Wróciłam do domu zmarznięta i przemoczona. Siedzę sobie z kubkiem gorącej herbaty z imbirem, i przeglądam wakacyjne wspomnienia zapisane na fotografiach.sam_6496

A gdyby tak wyskoczyć na mały urlop, zapomnieć o pracy, o depresyjnej pogodzie, poleniuchować ? Jestem za!

Wszystkich chętnych aby przedłużyć sobie wakacje zapraszam na Konkurs organizowany przez Burco.pl Wystarczy zaobserwować profil organizatora na Instagram i dodać na swoim profilu zdjęcie przedstawiające Twoje wakacje (szczegóły na stronie http://www.burco.pl/konkurs/)

0909

2 komentarze

Dodaj komentarz