Złuszczająca maska do stóp GlySkinCare

Lato zbliża się wielkimi krokami. Już za moment będziemy częściej pokazywać stopy. Widok  popękanych, suchych i zniszczonych stóp nie należy do przyjemnych. To ostatni moment na zrobienie porządku ze stopami i zastosowanie złuszczających masek. Dziś zaprezentuje produkt, który pomoże nam usunąć zrogowaciały naskórek – Exfoliating Foot Mask Złuszczająca maskę do stóp GlySkinCare.

SAM_5753-1

 

Opis produktu

Złuszczająca maska do stóp w formie skarpetek skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek pozostawiając stopy gładkie, miękkie i delikatne. Wzbogacona aloesem, ekstraktem z ogórka, miodu, olejem lawendowym, kwasem hialuronowym oraz kwasami owocowymi formuła skutecznie likwiduje zgrubiałą i szorstką skórę stóp oraz poprawia poziom jej nawilżenia.

SAM_5674

Korzyści

– Likwiduje zgrubiałą i szorstką skórę stóp

– Poprawia nawilżenie

– Prosta w użyciu

Sposób użycia

– Wyjmij produkt z opakowania i odetnij brzeg folii wg zaznaczonej linii.

– Załóż foliowe skarpetki na stopy szczelnie je zamykając. Aby produkt lepiej przylegał do skóry, na foliowe skarpetki załóż skarpety bawełniane.

– Po upływie 60-90 minut zdejmij foliowe skarpetki i dokładnie opłucz stopy.

– Efekt złuszczania naskórka nastąpi po 7-10 dniach. (Aby przyspieszyć ten proces, możesz wymoczyć stopy w ciepłej wodzie po upływie 4 dni od zabiegu).

– Proces złuszczania zrogowaciałego naskórka trwa około 2 tygodni, pozostawiając stopy gładkie, miękkie i delikatne.  – Złuszczającą maskę do stóp stosuj nie częściej niż co 3 miesiące.

SAM_5765

Składniki

Aqua, Cucumis Sativus Extract, Glycerin, Lavandula Angustifolia Oil, Aloe Barbadensis Extract, Propylene Glycol, Hyaluronic Acid, Mel Extract, Sodium Lactate, Salicylic Acid, Lactic Acid, Glycolic Acid, Polyquaternium-4, Ethanolum, Phenoxyethanol.

Moja opinia.

Opakowanie zawiera dwie mocno nasączone foliowe skarpety. Wewnątrz skarpety znajduje się płatek fizelinowy nasączony kompleksem aktywnych składników o lekkim, niedrażniącym zapachu zapachu. Z boku jest pasek, który ma zapobiec przesuwaniu się  skarpet.

SAM_5766

 Na dokładnie umytą i osuszoną skórę stóp założyłam skarpetki złuszczające. Skarpety na długość były odrobinę  na małe. Noszę rozmiar obuwia 37 i skarpety były na styk. Istotne jest aby folia przylegała do skóry dlatego nałożyłam dodatkowo bawełniane skarpety. Po około 10 minutach poczułam lekkie pieczenie skóry.

SAM_5771

Po upływie zalecanego czasu sciągnłam skarpety a stopy  przepłukałam  ciepłą wodą i osuszyłam. Złuszczanie nastąpiło po kilku dniach i było bardzo widoczne – skóra odchodziła płatami. Jest to  mało estetyczny procesu, trwający  kilka dni, dlatego zalecam zrobienie zabiegu jeszcze przed „sandałowym” sezonem. Po około dwóch tygodniach od zastosowania skarpetek moje stopy były jak u niemowlecia -miękkie  i  gładkie na całej powierzchni. Maska pomogła mi pozbyć się zgrubień z którymi pumeks sobie nie radził. Dla utrzymania tego efektu stosuję Regeneracyjny krem do stóp GlySkinCare, o którym opowiem w kolejnym poście.

Cena ok 19 zł za opakowanie

Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi produktami  linii GlySkinCare, które znajdziecie na stronie http://diagnosis.pl/dgs_product_category/uroda/

 

 

10 komentarzy

  1. UUUuuuu ja noszę 39 więc, chyba u mnie by się nie sprawdziła 😦
    A co myślisz o peelingach złuszczających do stóp? Bo właśnie nad zakupem peelingu się ostatnio zastanawiam.

Dodaj komentarz