Naklejki – sposób na rutynę w naszych domach

Znudziły nam się jednolite ściany ? Naklejki ścienne to najprostszy sposób, aby wprowadzić we wnętrzu miłe akcenty, minimalnym nakładem sił i to w zaledwie kilka minut.

11998850_967062276650228_3635300860361617320_n

Naklejki na ścianę to  najnowszy trend w dekorowaniu wnętrz. Można nimi udekorować ścianę, meble, sprzęt AGD,szyby ,kabiny prysznicowe oraz inne gładkie powierzchnie.

Różnorodne dekoracyjne wzory naklejek na ścianę umożliwiają nadanie niepowtarzalnego klimatu każdemu wnętrzu.

Jednobarwne sprzęty kuchenne wieją nudą? a może rysy na lodówce czy zmywarce spędzają nam sen z powiek? Spójrzcie tylko na ofertę  tenstickers.pl  i zafundujcie swoim sprzętom  nowy design. Na stronie znajdziemy katalog z 5036 wzorami dekoracji. Fototapety i naklejki do każdego pomieszczenia a nawet naklejki na samochód.

Moja stara zmywarka miała kilka brzydkich rys. Przejrzałam kolekcję naklejek dekoracyjnych przeznaczonych na sprzęt AGD i wybrałam jedną a nich.

SAM_4126

Zamówiłam sobie również dekoracyjną naklejkę z kwiatowym motywem na ścianę w przedpokoju.Jest śliczna- w kolorze bordowym.Z przyklejeniem jej poczekam do grudnia,bo w tym czasie mąż zaplanował malowanie przedpokoju.

WP_20151106_14_08_57_Pro[1]

Na stronie producenta możemy wybrać wielkość i kolor naklejki. Możemy sprawdzić jak dany szablon będzie prezentował się na tle naszych ścian. Istnieje możliwość dodania własnego motywu na naklejce.

SAM_4121

Montaż naklejki jest bardzo łatwy i zajmuje zaledwie kilkanaście minut.Firma do zamówienia dołącza próbkę naklejki. Przed przystąpieniem do klejenia można potrenować umiejętności oraz sprawdzić przyczepność podłoża. Powierzchnię przed klejeniem należy umyć,odtłuścić i wysuszyć.Zwróćmy uwagę czy powierzchnia do której chcemy przykleić obrazek jest w dobrej kondycji-równa,bez pęknięć.To ważne gdyż wszelkie nierówności złe wpływają na trwałość naklejki.

SAM_4122

Przyłóż naklejkę do wybranego obszaru

Mniej więcej 5 cm od góry odegnij silikonowy papier.

Przyklej górną cześć obrazka przy pomocy plastikowej szpatułki.Ja użyłam starej karty bankomatowej.

Powoli odrywaj  papier i dociskaj naklejkę ruchem od środka do boków.

Na końcu usuwamy wierzchni papier zabezpieczający.

SAM_4123

Prawda,że proste.

Ceny naklejek uzależnione są od wielkości.

Dla przykładu zamówione przeze mnie wzory  kosztują:

kwiat 28 x 57 cm – 37.46 zł

Naklejka na zmywarkę 42 x 45 cm –  41.15 zł

 

 

14 komentarzy

  1. Mam wielką kompozycję kwiatową naklejek na całej ścianie w pokoju i szkoda mi będzie teraz odrywać, bo na wiosnę muszę pomalować mieszkanie

Dodaj komentarz