NIVEA Invisible For Balck&White FRESH-w trosce o Twoje ubrania

W piątkowe popołudnie wybrałam się do Centrum Handlowego na małe zakupy. Oglądając wystawy miałam wrażenie, że wyprzedaże trwają u nas cały rok. Niedawno skończyła się  zimowa wyprzedaż a handlowcy kuszą nas wiosennymi promocjami. Już dawno dałam sobie spokój z kupowaniem ciuchów pod wpływem chwili. Nie stać mnie na impulsywne zakupy ubrań w których wyjdę raz, albo ubrań, które rozpadają się po kilku praniach. Zakupy są przyjemniejsze gdy kupuję rozsądne. W Polsce  coraz większą popularnością cieszy się slow fashion, który nawołuje do odświeżania  znanych i lubianych ubrań, a nie kupowania kolejnych. Podoba mi się ten trend, promujący rozsądny i  sentymentalny stosunek do ubrań, oraz  zakupy z głową. Znaną promotorką  nurtu slow fashion jest Maja Sablewska.  Często stwierdzamy, że nie mamy się w co ubrać a nasza szafa trzeszczy w szwach. Na wybiegach króluje minimalizm i klasyka. Postawmy na kilka sprawdzonych ciuchów, tak zwanych baz i przy pomocy kilku trików (naszywek,broszek,ozdobnych guzików,i.t.p) nadajmy im drugie życie. Na pewno w swojej szafie mamy dobre gatunkowo białe koszule i t-shirty. Małe zmiany i odpowiednie dodatki sprawią, że na nowo odkryjemy ich piękno.

Odświeżony look to jednak nie wszystko. By ubrania służyły nam jak najdłużej warto sięgnąć po odpowiednie antyperspiranty, które zatroszczą się o białe i czarne koszule. Bo nie ma nic gorszego od żółtych lub białych plam pod pachami. By czuć się pewnie, a przy tym perfekcyjnie, niezwykle ważna jest właściwa pielęgnacja. NIVEA wyszła na przeciw naszym potrzebom. Invisible For Balck&White FRESH to produkt, który ma za zadanie zadbać o ochronę antyperspiracyjną i zapewnić długotrwałe uczucie świeżości.

Od producenta:

NIVEA Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Przebarwienia i smugi pod pachami to już przeszłość! Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.

  • Ochrona białych i czarnych ubrań przed plamami
  • Nowy świeży zapach
  • Długotrwałe uczucie świeżości
  • 48-godzinna ochrona przed poceniem
  • Nie zawiera alkoholu etylowego

Odpowiednio dobrany strój  dodaje pewności siebie i poprawia samopoczucie. Nic tak nie psuje humoru jak mokre, czy też żółte plamy pod pachami. Albo biały nalot na czarnej koszuli. A fuj. W mojej letniej szafie króluje biel i pastele. Mam kilka bluzeczek, które pochodzą od znanych projektantów. Są to tak zwane bluzki- bazy, które są podstawą do  wielu stylizacji. Zależy mi aby ich biel, zatrzymać jak najdłużej. Nauczona przykrymi doświadczeniami, starannie wybieram dezodoranty i antyperspiranty. Nie lubię niespodzianek dlatego sięgam po sprawdzone kosmetyki.

Invisible Black&White o nowym, świeżym wariancie zapachowym FRESH  nie tylko  pomaga mi zadbać o ochronę przed potem ale i dba moje i męża, ubrania. Antyperspiranty Invisible Black&White charakteryzuje niezwykle świeży i przyjemny zapach.

Aplikacja jest bardzo prosta. Należy przekręcić zakrętkę, wstrząsnąć i spryskać skórę pod pachami. Ostatnie, jak na wiosnę, bardzo upalne dni pozwoliły mi sprawdzić skuteczność działania nowego antyperspirantu  Invisible Black&White Przez długie godziny od aplikacji  towarzyszyło mi  uczucie świeżości i komfortu. Kosmetyk nie podrażnia ani ne wysusza  skóry pod pachami. Moje serce podbił również zapach.

Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, zioła

Nuta serca: biała herbata, mimoza, róż

Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo

Antyperspiranty zakupimy w następujących opakowaniach

NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [150 ml]: 11.99 PLN
NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [250 ml]:16.99 PLN
NIVEA Invisible Black&White FRESH roll-on [50 ml]: 11.99 PLN

Zapisz

Zapisz

266 komentarzy

  1. Dezodorant jest dostępny dodatkowo w dwuch wariantach, w sztyfcie i rollon-ie. Kosmetyk ten jest niezwykle delikatny dzięki czemu jest idealny dla osób z wrażliwą i skłonną do podrażnień skórą.Dezodorant idealnie odświeża skórę oraz pozostawia na niej przyjemny, delikatny zapach.

  2. Nivea dezodorant pure spray to dobrej jakości dezodorant. Przede wszystkim dobrze chroni on przed potem, a tym samym nieprzyjemnym zapachem. Poza tym jest to produkt, który nie pozostawia na ubraniu żadnych śladów. Jest on ładny w użyciu i ma delikatny zapach.

  3. Produkt całkowiecie spełnia moje oczekiwania w stosunku do produktów tego typu. Skutecznie chroni przed potem oraz nieprzyjemnym zapachem oraz nie powoduje podrażniej skóry. Jest także bardzo wydajny i starcza na dłużej. Jestem zadowolona, tymbardziej że to produkt mojej ulubionej marki.

  4. Dezodorant jest dostępny dodatkowo w dwuch wariantach, w sztyfcie i rollon-ie. Kosmetyk ten jest niezwykle delikatny dzięki czemu jest idealny dla osób z wrażliwą i skłonną do podrażnień skórą.Dezodorant idealnie odświeża skórę oraz pozostawia na niej przyjemny, delikatny zapach.

  5. Nivea dezodorant pure spray to dobrej jakości dezodorant. Przede wszystkim dobrze chroni on przed potem, a tym samym nieprzyjemnym zapachem. Poza tym jest to produkt, który nie pozostawia na ubraniu żadnych śladów. Jest on ładny w użyciu i ma delikatny zapach.

  6. Produkt firmy, którą darzę bardzo dużym szacunkiem za bardzo delikatne dla skóry kosmetyki. Ten dezodorant nie powoduje zaczerwienienia skóry, nie posiada alkoholu, jest wygodny w jego zastosowaniu. Polecam wszystkim, którzy szukają delikatnego dezodorantu.

  7. Nivea dezodorant pure spray to dobrej jakości dezodorant. Przede wszystkim dobrze chroni on przed potem, a tym samym nieprzyjemnym zapachem. Poza tym jest to produkt, który nie pozostawia na ubraniu żadnych śladów. Jest on ładny w użyciu i ma delikatny zapach. Jest naprawdę super!

  8. Produkt firmy, którą darzę bardzo dużym szacunkiem za bardzo delikatne dla skóry kosmetyki. Ten dezodorant nie powoduje zaczerwienienia skóry, nie posiada alkoholu, jest wygodny w jego zastosowaniu. Polecam wszystkim, którzy szukają delikatnego dezodorantu.

  9. Jeden z lepszych zakupów ostatnio. Przez problemy dermatologiczne nie każdy produkt mogę stosować. Z zakupu tego dezodorantu jestem bardzo zadowolona. Bardzo lubię ciemne rzeczy, na szczęście ten dezodorant nie zostawia plam 🙂 Bardzo polecam.

  10. Stosowałam niedawno ten dezodorant i byłam zadowolona z jego działania więc polecam także innym. Ma bardzo przyjemny, delikatny ale jednocześnie długotrwały zapach. Jego cena nie jest wysoka, można go kupić w większości sklepów z kosmetykami.

  11. Nivea Pure spray Dezodorant 150 ml- miałam kiedyś taki i muszę powiedzieć że był bardzo dobry. Długo go miałam czyli jest wydajny. Ma też dobrą cenę. Jest też efektywny i ma ładny zapach. Polecam go wszystkim!!! warto używać!!!

  12. Rewelacyjny dezodorant, zachwycił mnie swoją delikatnością. Stosować go można zaraz po depilacji a skóra nie dostaje podrażnień, jest gładka i czysta. Bardzo przyjemnie pachnie i długo się utrzymuje na skórze. Gorąco polecam

  13. Dezodorant 150 ml to fajny dezodorant. Świetnie sprawdza się on w swojej roli. Bardzo dobrze przez cały dzień chroni on przed potem i nieprzyjemnym zapachem.. Uważame że jest to produkt godny uwagi. polecam. Polecam!

  14. Rewelacyjny dezodorant, zachwycił mnie swoją delikatnością. Stosować go można zaraz po depilacji a skóra nie dostaje podrażnień, jest gładka i czysta. Bardzo przyjemnie pachnie i długo się utrzymuje na skórze. bardzo mi się podoba

  15. Używam od kilku tygodni. Bardzo polecam, przeszedł jeden z najlepszych testów – mianowicie dał rade w te aktualne, ogromne upały ;-), a wracam codziennie w samo południe z pracy ok 40 min w aucie bez klimy – taki test zdać to nie lada wyczyn :). Ale polecam wszystkie deo od Nivea – u mnie każdy się sprawdził na 5tkę .

Dodaj komentarz