NIVEA Invisible For Balck&White FRESH-w trosce o Twoje ubrania

W piątkowe popołudnie wybrałam się do Centrum Handlowego na małe zakupy. Oglądając wystawy miałam wrażenie, że wyprzedaże trwają u nas cały rok. Niedawno skończyła się  zimowa wyprzedaż a handlowcy kuszą nas wiosennymi promocjami. Już dawno dałam sobie spokój z kupowaniem ciuchów pod wpływem chwili. Nie stać mnie na impulsywne zakupy ubrań w których wyjdę raz, albo ubrań, które rozpadają się po kilku praniach. Zakupy są przyjemniejsze gdy kupuję rozsądne. W Polsce  coraz większą popularnością cieszy się slow fashion, który nawołuje do odświeżania  znanych i lubianych ubrań, a nie kupowania kolejnych. Podoba mi się ten trend, promujący rozsądny i  sentymentalny stosunek do ubrań, oraz  zakupy z głową. Znaną promotorką  nurtu slow fashion jest Maja Sablewska.  Często stwierdzamy, że nie mamy się w co ubrać a nasza szafa trzeszczy w szwach. Na wybiegach króluje minimalizm i klasyka. Postawmy na kilka sprawdzonych ciuchów, tak zwanych baz i przy pomocy kilku trików (naszywek,broszek,ozdobnych guzików,i.t.p) nadajmy im drugie życie. Na pewno w swojej szafie mamy dobre gatunkowo białe koszule i t-shirty. Małe zmiany i odpowiednie dodatki sprawią, że na nowo odkryjemy ich piękno.

Odświeżony look to jednak nie wszystko. By ubrania służyły nam jak najdłużej warto sięgnąć po odpowiednie antyperspiranty, które zatroszczą się o białe i czarne koszule. Bo nie ma nic gorszego od żółtych lub białych plam pod pachami. By czuć się pewnie, a przy tym perfekcyjnie, niezwykle ważna jest właściwa pielęgnacja. NIVEA wyszła na przeciw naszym potrzebom. Invisible For Balck&White FRESH to produkt, który ma za zadanie zadbać o ochronę antyperspiracyjną i zapewnić długotrwałe uczucie świeżości.

Od producenta:

NIVEA Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Przebarwienia i smugi pod pachami to już przeszłość! Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.

  • Ochrona białych i czarnych ubrań przed plamami
  • Nowy świeży zapach
  • Długotrwałe uczucie świeżości
  • 48-godzinna ochrona przed poceniem
  • Nie zawiera alkoholu etylowego

Odpowiednio dobrany strój  dodaje pewności siebie i poprawia samopoczucie. Nic tak nie psuje humoru jak mokre, czy też żółte plamy pod pachami. Albo biały nalot na czarnej koszuli. A fuj. W mojej letniej szafie króluje biel i pastele. Mam kilka bluzeczek, które pochodzą od znanych projektantów. Są to tak zwane bluzki- bazy, które są podstawą do  wielu stylizacji. Zależy mi aby ich biel, zatrzymać jak najdłużej. Nauczona przykrymi doświadczeniami, starannie wybieram dezodoranty i antyperspiranty. Nie lubię niespodzianek dlatego sięgam po sprawdzone kosmetyki.

Invisible Black&White o nowym, świeżym wariancie zapachowym FRESH  nie tylko  pomaga mi zadbać o ochronę przed potem ale i dba moje i męża, ubrania. Antyperspiranty Invisible Black&White charakteryzuje niezwykle świeży i przyjemny zapach.

Aplikacja jest bardzo prosta. Należy przekręcić zakrętkę, wstrząsnąć i spryskać skórę pod pachami. Ostatnie, jak na wiosnę, bardzo upalne dni pozwoliły mi sprawdzić skuteczność działania nowego antyperspirantu  Invisible Black&White Przez długie godziny od aplikacji  towarzyszyło mi  uczucie świeżości i komfortu. Kosmetyk nie podrażnia ani ne wysusza  skóry pod pachami. Moje serce podbił również zapach.

Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, zioła

Nuta serca: biała herbata, mimoza, róż

Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo

Antyperspiranty zakupimy w następujących opakowaniach

NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [150 ml]: 11.99 PLN
NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [250 ml]:16.99 PLN
NIVEA Invisible Black&White FRESH roll-on [50 ml]: 11.99 PLN

Zapisz

Zapisz

214 comments

  1. Antyperspirant urzeka od pierwszego użycia swoim zapachem. Nie podrażnia skóry i nie pozostawia lepkiego nalotu. Ogranicza pocenie i nieprzyjemny zapach. Produkt jest wydajny, ma poręczne opakowanie i wygodny dozownik. Chętnie do niego wrócę.

  2. Bardzo chętnie przystąpiłam do testu sprayu Nivea Invisible Fresh Black&White. Ostatnio prowadzę bardzo aktywny tryb życia i skuteczna ochrona przed przykrym zapachem jest dla mnie bardzo ważna.
    Po pierwsze ładny zapach – świeży i taki „nivea’owy” 🙂 Producent obiecuje 48h ochronę, ale która z nas oczekuje aż tak długiej ochrony?

  3. Jak dla mnie wystarcza to, że chroni przez 24h – i to przy dość intensywnym dniu (praca, potem dwugodzinny trening i wracam wieczorem do domu świeża bez nieprzyjemnego zapachu potu) To jest duży plus.
    Drugim plusem jest, że nie podrażnia skóry – użyty nawet bezpośrednio po depilacji łagodnie ją potraktuje i otuli miękka powłoczką.

  4. Nowy antyperspirant Nivea urzekł mnie swoim świeżym letnim zapachem który,utrzymuje się przez długi czas oraz skutecznością przed poceniem dzięki któremu mogę cały dzień czuć się komfortowo i świeżo.Na pewno będę sięgać po niego bardzo często.

  5. estowałam antyperspirant NIVEA INVISIBLE for Black & White FRESH w różnych sytuacjach zarówno na białych jak i czarnych ubraniach i w każdej się sprawdził rewelacyjnie. Białe stylizacje takie pozostały a świeżość antyperspirantu towarzyszyła mi od samego początku do samego końca nawet po bardzo intensywnym dniu. Tak samo było w przypadku czarnych ubrań – zero białych śladów, które zepsuły by mi humor na resztę wieczoru. Inną fajną zaletą tego antyperspirantu jest to, że nie zawiera alkoholu etylowego

  6. nie zawiera alkoholu etylowego co od razu odczuła moja skóra pod pachami, a co ważne podczas aplikacji nie dusi i nie podrażnia nosa.
    Podsumowując mogłam czuć się swobodnie w każdej sytuacji wiedząc, że NIVEA INVISIBLE chroni mnie i moje ubrania.
    Wad nie znalazłam 🙂

  7. Lubię antyperspiranty nivea i najczęściej do nich wracam, więc z przyjemnością spróbowałam nowego wariantu, który sprawdził się u mnie w wymagających warunkach-przed świętami mam dużo pracy, w tym sprzątanie, stąd wiem, że poradził sobie z ochroną przed niemiłym zapachem.

  8. Ma świeży zapach, idealny na wiosnę i zbliżające się lato, który nie jest bardzo intensywny, dzięki czemu nie powinien kłócić się z zapachem perfum czy wody toaletowej. Nie brudzi ubrań, co jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ w mojej szafie przeważa czerń i biel ubrań. Dokupiłam już jego mniejszą wersję, idealną do zabrania w podróż. Dodam, że jestem osobą, która ma problem z nadmiernym poceniem, więc skuteczność recenzowanego produktu oceniam na 5.

  9. Antyperspirant wyróżnia się przede wszystkim wspaniałym świeżym zapachem, za którym tak tęsknimy na wiosnę i lato 😉
    Jest skuteczny w ciągu dnia, może nie do 48 godzin, ale wystarczająco.
    Nie brudzi ubrań, nie zostawia śladów ani na bieli ani na ciemnych kolorach. Nie podrażnia skóry.
    Opakowanie jest wygodne, ma blokadę zamiast lubiącej się gubić nakładki.
    Bardzo polecam! 🙂

  10. Odkąd pamiętam to głównie antyperspiranty w kulce bądź sztyfcie towarzyszyły mi w życiu, dlatego też z nutą ciekawości podeszłam do testów antyperspirantu w sprayu Nivea Invisible Fresh Black&White i postanowiłam rzetelnie sprawdzić nowość od Nivea na własnej skórze.
    Antyperspirant dostępny jest w cudownie świeżej wersji zapachowej – Fresh. Zapach, wiadomo, rzecz gustu, ale mi osobiście bardzo się spodobał

  11. Producent obiecuje 48-godzinną ochronę antyperspirantu. Niestety, w moim przypadku działał on do 24 godzin, a nie jestem osobą, która nadmiernie poci się. Skuteczność i ochrona to podstawowe cechy dobrego antyperspirantu i tu również je odnajdziemy, ale tylko przez pierwsze 24 godziny. Jestem przekonana, że dla większości osób to będzie i tak bardzo satysfakcjonujące.
    Ochrona ubrań przed plamami. Jestem zachwycona! Antyperspirant nie pozostawił najmniejszego śladu na mych czarnych i białych ubraniach. Wreszcie mogę bez obaw ubierać się w co chcę, wiedząc, że antyperspirant nie pobrudzi mych kreacji. Ogromny plus z mojej strony.

  12. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Przyznam całkowitą rację. Nivea Invisible Fresh Black&White można śmiało stosować zaraz po goleniu bądź depilacji. Nie podrażnia, nie uczula. Nie zawiera alkoholu etylowego.
    Opakowanie. Wykonane bardzo estetycznie, poręcznie i praktycznie, z blokadą na górze, idealne w podróży.
    Podsumowując, Nivea Invisible Fresh Black&White bardzo przypadł mi do gustu i z czystym sumieniem polecę go moim znajomym.

  13. Antyperspirant Nivea na pewno nie ochroni nas przed potem przez te 48 h jak obiecuje producent, ale daje radę w ciągu dnia. Opakowanie jest z możliwością zablokowania więc bez obaw możemy go nosić w torebce. Faktycznie białe czy też czarne ubrania są bezpieczne. Nie pozostawia białego nalotu co bardzo mnie cieszy. Zapach jest lekki i świeży i dosyć długo się utrzymuje. Nie podrażnia skóry pod pachami. Ogólnie jestem zadowolona i polecam 🙂

  14. Antyperspirant Nivea Invisible Fresh Black&White ma piękny, świeży zapach. Chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem cały dzień. Przez cały dzień czułam się świeżo po jego użyciu. Nie wysusza specjalnie skóry. Nie pozostawia białych plam na ubraniach. Szybko wysycha, nie zostawia na skórze lepkiej warstwy, Poza tym jest wydajny, a atomizer rozpyla idealną mgiełkę. Na pewno kupię ponownie.

Skomentuj

