Podkład Bourjois Healthy Mix w nowej odsłonie-czy lepszej?

Dziś przychodzę do Was z kultowym podkładem Bourjois Healthy Mix w nowym wydaniu. Starsza wersja, była prawdziwym królem pokazów mody. Czy nowa mnie zachwyciła? O tym za chwilę.

Oto co możemy o nim przeczytać na stronie producenta:

 Nowa wersja podkładu posiada ulepszoną formułę, która pomaga usunąć oznaki zmęczenia i dodaje blasku! Idealnie dopasowana do stylu życia współczesnej kobiety, zawiera mieszankę witamin i potrzebnych skórze składników odżywczych: witamin C, E i B5, pomagającym cerze wyglądać zdrowo i promiennie.
 - 70% więcej blasku,
 - rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin.
 Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin.
 Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera.

Moja opinia:

Podkład Bourjois Healthy Mix w starszej wersji należał do moich ulubieńców kosmetycznych. Ceniłam go za przyzwoite krycie, naturalne wykończenie, fajną konsystencję oraz przyjemny zapach.

Bourjois, Healthy Mix, podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia, bardzo mnie kusił. Jako, że zimą moja cera jest znacznie jaśniejsza  to pod lupę wzięłam kolor 51 Light Vanilla . Opakowanie wyglądem przypomina starą wersję. Jedynie etykieta przeszła lekki design.

Konsystencja kosmetyku również różni się od pierwowzoru. Jest bardziej wodnista, lejąca, jednak nie stanowi to przeszkody przy nakładaniu kosmetyku gąbeczką czy też pędzlem.  Nowa formuła podkładu wzbogacona została w kompleks witamin C, E, B5 i ma działanie przeciwutleniające i regenerujące. Najbardziej zauważalną zmianą jest zapach, który mi nie do końca odpowiada. Określiła bym go jako „babciowy”- jak perfumy starszej pani. Na szczęście zapach jest ulotny i  po kilku minutach w ogóle go nie czułam. W kwestii krycia oraz trwałości nie widzę dużej różnicy. Podkład przyzwoicie kryje wszelkie niedoskonałości skóry.

Kosmetyk spokojnie wytrzymuje kilka godzin bez poprawek. Podkład pięknie  wyrównuje koloryt oraz  rozświetla cerę i za to najbardziej go lubię. Nie zapycha porów i nie uwydatnia suchych skórek. Podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia z Bourjois, Healthy Mix to mój faworyt w tuszowaniu szarej i pozbawionej blasku (szczególnie teraz, na wiosnę) cerze.Cena za słoiczek 30 ml waha się w granicach 59 zł. Można go jednak kupić znacznie taniej, na przykład na promocjach lub w sklepach interentowychw sklepach internetowych.

Za kilka dni zawita do nas kalendarzowa wiosna. Tęsknie za ciepłem wiosennego słońca, za spacerami po górach. Tęsknie za kolorami, których brakuje na ulicach i w parkach. Nie lubię przedwiośnia za szarość, brud i dziurawe ulice. Ufajdany samochód i urwana rura wydechowa to już chyba coroczny standard. O amortyzatorach nie wspomnę. Wczorajszy, przyjemnie rozpoczęty dzień zamiast na zakupach w Galerii Handlowej zakończył się wizytą w kilku sklepach oferujących auto części i sporym uszczupleniem portfela w warsztacie samochodowym. Nie wiem jak to robią Czesi ale tam  nawet w najmniejszej miejscowości nie znajdziemy takich dziur na drogach jak u nas.

 

 

Zapisz

Zapisz

10 komentarzy

Dodaj komentarz