Kampania Optima Cardio Potas +

Jakiś czas temu, na platformie Streetcom dostałam się do Kampanii Optima Cardio Potas +  Kampanii skierowanej w stronę zdrowia.

Optima Cardio POTAS+ to pierwszy tego typu produkt na rynku, który podwójnie wspiera zdrowie serca. Z jednej strony sterole roślinne obniżają poziom cholesterolu, z drugiej – dodatek potasu wspiera utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi. Margaryna posiada doskonałe walory smakowe i świetnie nadaje się również do celów kulinarnych (smażenia, pieczenia i gotowania). Nie zawiera konserwantów.

Udowodniono, że sterole roślinne obniżają poziom cholesterolu we krwi. Wysoki poziom cholesterolu jest czynnikiem ryzyka rozwoju choroby wieńcowej serca. Efekt obniżenia cholesterolu o 7-10% uzyskuje się w ciągu 2-3 tygodni przy konsumpcji od 1,5 do 2,4 g steroli roślinnych dziennie w połączeniu ze zdrowym stylem życia oraz zbilansowaną i zróżnicowaną dietą. 30 g to dzienna zalecana porcja Optimy Cardio POTAS+ zawierająca dawkę steroli roślinnych 1,6 g.

Skład; oleje i tłuszcze roślinne (rzepakowy, palmowy, kokosowy), woda, roślinne estry sterolu (sterole roślinne 5,4%), emulgatory (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, lecytyny), sól (0,5%), aromat, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), witaminy (A, D), barwnik (karoteny), Zawartość tłuszczu: 60%.

Udział w kampanii zmotywował mnie do przejścia na zdrową dietę. Odstawiałam masło, bez którego do niedawna nie wyobrażałam sobie kanapek, jajecznicy czy wypieków. Wzbogaciłam menu o solidne porcje surowych warzyw, owoców oraz kiełki.  Szybko przekonałam się, do smaku  Margaryny Optima Cardio POTAS+, która jest  lekka, puszysta i co najważniejsze jest świetną alternatywą dla tłustego masła. Wyjęta z lodówki  świetnie się rozsmarowuje. Nadaje się do ciast i do smażenia. Margaryna zawiera mniej kalorii, od masła, za to kilka cennych dla naszego serca składników- takich jak  sterole roślinne i  potas. Moja dieta  z Optima Cardio POTAS+ trwa ponad  miesiąc. Czuję się lekko, mam zdecydowanie więcej energii  i książkowe ciśnienie krwi-120/80 mmHg

#OptimaCardioPotasPlus  #OptymalneWybory

Zapisz

Dodaj komentarz