Ulubione płyny do płukania ust

Dziś przychodzę do Was z moimi, ulubionymi płynami do płukania – Listerine Fresh Burst i  Sensodyne Gentle Mouthwash. Listerine długo wkupywał się w moje łaski. Nie pasowało mi w nim prawie wszystko -smak, zapach, opakowanie. Jednak nie warto skreślać produktu, bez sprawdzenia jego skuteczności.

12Sensodyne Gentle Mouthwash- kilka słów od producenta

Płyn Sensodyne do płukania jamy ustnej został stworzony specjalnie do pielęgnacji zębów wrażliwych. Dzięki specjalnie opracowanej łagodnej formule, płyn nie zawiera alkoholu ani substancji barwnikowych. Płyn Sensodyne może być stosowany jako uzupełnienie codziennej higieny wrażliwych zębów.

Daje potrójną ochronę zębów pomagając w leczeniu nadwrażliwości zębiny, zapobieganiu próchnicy i zapobieganiu zapaleniu dziąseł.

12

Moje, odsłonięte przy paradontozie szyjki zębów, reagują bólem na ciepłe i zimne potrawy. Przetestowałam kilka płynów i zdecydowanie Sensodyne Gentle Mouthwash przynosi mi ukojenie. Płyn posiada bardzo łagodny smak i zapach, który kojarzy mi się z gabinetem stomatologicznym. Na pewno przypadnie go gustu osobom, które nie lubią płynów do ust z dodatkiem alkoholu. Płyn Sensodyne Gentle Mouthwash  ma dosyć przyjemny, miętowy smak. Nie piecze w język i nie podrażnia dziąseł. Niewielkie opakowanie zmieści się w kosmetyczce a wygodna zakrętką – kubeczek ułatwia stosowanie płynu.

Cena ok 13 zł-300 ml

listerine_packshot_fresh_burst

Listerine Fresh Burst

Wystarczy zaledwie 30 sekund płukania dwa razy dziennie aby poczuć w sobie moc. To tak niewiele, gdy używasz LISTERINE® FRESH BURST – w zamian 24-godzinną ochronę przed bakteriami powodującymi płytkę nazębną oraz świeży oddech.
Redukuje płytkę nazębną i zapobiega powstawaniu chorób dziąseł,
Usuwa bakterie w jamie ustnej,
Odświeża oddech,
Zawiera olejki eteryczne: eukaliptusowy, tymolowy, mentolowy i salicylan metylu,
Nawet przy długotrwałym stosowaniu nie narusza naturalnej równowagi flory bakteryjnej jamy ustnej.

sam_8901

Składniki aktywne

Olejki eteryczne zawarte w LISTERINE®:
tymol, eukaliptol, mentol, salicylan metylu

sam_8912

Pierwszy raz kupiłam płyn Listerine z polecenia mojego dentysty. Był to
Total Care 6w1 w fioletowej butelce. Zapach jak i sam płyn nie przypadł mi do gustu. Nie ukrywajmy, płyny do płukania ust Listerine do przyjemnych w smaku nie należą. Zapach  płynu Total Care 6w1 kojarzył mi się z kostką toaletową. Kolejnym produktem Listerine po który sięgnęłam był  Fresh Burst. Płyn o znacznie przyjemniejszym zapachu. Na początku powodował u mnie pieczenie dziąseł i języka. Z czasem przestało mi to przeszkadzać. Mimo silnego,ostrego  smaku nie zwiększał nadwrażliwości zębów. To mój balsam na bolące i krwawiące dziąsła. Płyn skutecznie zmniejsza płytkę nazębną. Bardzo dobrze odświeża oddech i to na długo. Odkąd stosuję  Listerine Fresh Burst zniknęły u mnie problemy ze stanami zapalnymi dziąseł. Warto przekonać się do tego smaku, bo efekty stosowania płynu są odczuwalne dość szybko.

Cena ok 20 zł – 500 ml

Od lat borykam się z paradontozą. Choroba spowodowana jest nieprawidłowym zgryzem. Wady zgryzu utrudniają higienę jamy ustnej i sprzyjają odkładaniu się płytki nazębnej pod linią dziąseł. Kiedy osad  robi się twardy, przekształca się w kamień, który sprawia że dziąsła się obniżają. Moja wada zgryzu powstała w dzieciństwie w wyniku wypadku, a pogłębiała się przez lata bo absolutnie nie chciałam słyszeć o aparacie ortodontycznym. Miałam jeden, niewygodny i nieestetyczny. Nie nosiłam go ponieważ nie chciałam narażać się na kpiny ze strony rówieśników. Obecnie dostępnych jest wiele rodzajów aparatów ortodontycznych, odpowiednich dla każdego bez względu na wadę zgryzu czy wiek pacjenta. Osoby, które chcą skorygować swój zgryz, za pomocą całkowicie niewidocznych aparatów, na pewno zainteresują aparaty lingwalne kraków ul. Grzegórzecka 49/2, to adres Specjalistycznego Centrum Ortodoncji Ortolingwa  które łączy najlepsze osiągnięcia naukowe i medyczne z wieloletnim doświadczeniem.

5 komentarzy

Dodaj komentarz