Nivea Volume Care z ekstraktem z bambusa

Pewnego sierpniowego dnia otrzymałam tajemniczą przesyłkę. Po otwarciu pakowania okazało się, że to Nivea jest autorem niespodzianki. W pudełku znalazłam kosmetyki, których akurat potrzebowały moje cienkie i pozbawione objętości włosy. To chyba czary- pomyślałam. Nivea nie tylko odpowiada na potrzeby kobiet ale i doskonale zna ich myśli. Kosmetyki przetestowałam i dziś przyszła pora by podzielić się z Wami moją opinią

sam_7302-2

VOLUME CARE SZAMPON

Pielęgnuje, widocznie zwiększa objętość i nie obciąża włosów dzięki innowacyjnej formule z Nutri – Esencją i ekstraktowi z bambusa. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

Działanie
Szampon NIVEA® Volume Care z ekstraktem z bambusa – dla wyjątkowej objętości i gładkich w dotyku włosów:

  • Pielęgnuje nie obciążając włosów
  • Wzmacnia włosy i nadaje zauważalną objętość
  • Chroni włosy ułatwiając ich rozczesywanie

sam_8024

Szampony Nivea od lat goszczą w mojej łazience. Lubię je przede wszystkim za to, że nie plączą mojej czupryny. Jestem posiadaczką kręconych włosów i rzadko który szampon jest w stanie mnie zadowolić. Kosmetyk zakupimy w plastikowej, bardzo poręcznej butelce, zamykanej na „klik” Opakowanie dobrze leży w dłoni i bez obaw możemy je zabrać z sobą pod prysznic. Szampon jest dosyć gęsty, przezroczysty i nie spływa z dłoni. Dobrze myje i oczyszcza włosy, a piana dokładnie się wypłukuje. Włosy po umyciu są puszyste i miękkie w dotyku. Wyglądają jakby było ich znacznie więcej, nabrały wigoru i lekkości. Zapach jest lekki, nienachalny i długo pozostaje na włosach.

sam_7991

VOLUME CARE ODŻYWKA

Pielęgnuje, widocznie zwiększa objętość i nie obciąża włosów dzięki innowacyjnej formule z Nutri – Esencją i ekstraktowi z bambusa. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

sam_8025

Działanie

Odżywka NIVEA® Volume Care z ekstraktem z bambusa –dla wyjątkowej objętości i gładkich w dotyku włosów:

  • Pielęgnuje nie obciążając włosów
  • Wzmacnia włosy i nadaje zauważalną objętość
  • Chroni włosy ułatwiając ich rozczesywanie

Rekomendowana cena detaliczna 9,99 zł/ 200ml

sam_7992

Odżywkę zakupimy w prawie identycznym opakowaniu jak szampon z tej samej linii. Jedyna różnica to pojemność oraz sposób stawiania. Odżywka posiada odpowiednią gęstość a po aplikacji na włosy nie spływa z nich. Nie obciąża włosów. Kosmetyk ułatwia rozczesywanie i stylizację włosów. Odżywka współgra z szamponem z tej samej linii, dodając włosom objętość i lekkości.

sam_8026

VOLUME CARE LAKIER DO WŁOSÓW

Podwójna objętość i 24h utrwalenia. Linia przeznaczona dla włosów cienkich, pozbawionych objętości.

Działanie

Lakier NIVEA® Volume Care dla podwójnej objętości i bardzo mocnego utrwalenia:

  • Pielęgnuje i nie wysusza włosów.
  • Wzmacnia włosy dodając im objętości i zapewniając utrwalenie do 24h.
  • Chroni włosy i nie skleja ich.

sam_8029

Rekomendowana cena detaliczna 14,29 zł/ 250ml

Lakier jest idealny do natychmiastowego utrwalania danego kształtu lub całej fryzury bez  efektu sklejenia i skorupy na głowie. Atomizer nie zacina się a zawartość opakowania nie zakleja wylotu. Lakier nadaje włosom objętości i co ważne bez efektu „hełmu”. Podoba mi się jego zapach, jest przyjemny i co ważne nie drażniący. Lekka konsystencja lakieru nie zostawia resztek, a do  usunięcia  lakieru wystarczy przeczesanie włosów grzebieniem.

sam_8030

Cała linia  dodaje włosom zwiewności i unosi je od nasady.

 

 

 

Jeden komentarz

Dodaj komentarz