Wygładzenie zmarszczek w 5 minut. Efekt botoksu. Czy ten wypełniacz zmarszczek faktycznie działa?

Jakiś czas temu, na kosmetycznych (i nie tylko) blogach panował istny boom na kosmetyk w formie strzykawki z zawartością zapewniającą  natychmiastowe wypełnienie i zamrożenie zmarszczek.

sam_8012

Przeczytajmy co obiecuje nam producent:

NATYCHMIASTOWE WYPEŁNIENIE I ZAMROŻENIE ZMARSZCZEK EFEKT BOTOKSU WYGŁADZENIE ZMARSZCZEK W 5 MIN Wypełniacz zmarszczek w formie kremu, wypełnia i zamraża zmarszczki. Innowacyjny preparat rewolucyjna technologia przeciwstarzeniowa, pozwala na natychmiastowy i błyskawiczny skuteczny efekt młodszej skóry. INTENSYWNY WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK został określony jako najmocniejszy krem przeciwzmarszczkowy, który działa głęboko i błyskawicznie zmniejszając oznaki starzenia. Zawiera innowacyjny kompleks 3 –HER RAPIDWRINKLE który działa jak botox. Zapobiega wiotczeniu i utrzymuje nawilżenie skóry.Wypełniacz natychmiastowo odżywia cerę zmniejszając widoczność zmarszczek, czyniąc ją gładką i świeżą.nRegularne stosowanie INTENSYWNEGO WYPEŁNIACZA ZMARSZCZEK zapewni wiele korzyści dla skóry: – znacznie zmniejszy widoczność zmarszczek, – spłyci je od wewnątrz, – spowolni powstawanie nowych linii i bruzd – ujednolici cerę, – zlikwiduje rozszerzone pory – zwiększy gęstość i elastyczność skóry – wyrówna koloryt skóry, usuwając przebarwienia Każdy rodzaj skóry, szczególnie dojrzała. Sińce i worki pod oczami. Może być stosowany z i bez makijażu SPOSÓB UŻYCIA Preparat stosujemy na oczyszczoną skórę, wybieramy obszar twarzy – może to być okolica oczu (sińce pod oczami), partie nosa (rozszerzone pory) lub cała twarz. Delikatnie wklepać bardzo cienką warstwę na wybranych partiach skóry ,i pozostawić przez 2-3 minuty, aż do wchłonięcia . Efekt uzyskujemy po 5 minutach.

sam_8013

Moja Opinia

Starzenie się skóry to proces nieunikniony a walka za zmarszczkami bywa trudna dlatego z ciekawością sięgnęłam po kolejną broń w postaci Intensywnego Wypełniacza Zmarszczek DermoFuture. Kosmetyk  przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, szczególnie dojrzałejczyli takiej jak moja. Wygląd opakowania a raczej jego forma kojarzy się z zabiegami medycyny estetycznej. Niezły chwyt.

sam_8018

Składniki

Aqua, Acetyl Hexapeptide-8, Magnesium Silicate, Sodium Alginate, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglyceryl, Hydrated Silica.

Na pierwszym miejscu w składzie mamy wodę, następnie Acetyl Hexapeptide-8 czyli słabsza pochodna jadu kiełbasianego stosowanego w botoxie Acetyl hexapeptide-3 jest to łańcuch 6 aminokwasów, jest nietoksyczną  alternatywą dla botoksu. Działa poprzez rozluźnienie mięśni mimicznych, odpowiedzialnych w dużym stopniu za powstawanie zmarszczek. Zaleca się minimum dziesięcio-procentową jego zawartość w kosmetykach. Jaka zawartość jest w tym kosmetyku ? Nie wiadomo.

sam_8021

Przejdźmy do działania:

Wypełniacz posiada dosyć wodnistą postać. Po nałożeniu na skórę raczej fatalnie się rozprowadza i wchłania. Trzeba go wklepać lub wmasować. Preparat ma tendencję do rolowania się. Na powierzchni skóry pozostawia film. Preparat stosujemy na oczyszczoną skórę. Aby wzmocnić działanie wypełniacza przed zabiegami robiłam peelingi skóry. Producent zaleca wklepać bardzo cienką warstwę w wybrane partie skóry i pozostawić na 2-3 minuty, aż do wchłonięcia. Efekt mrożenia a następnie wygładzenia ma wystąpić po 5 minutach. Wklepywałam sumiennie i bacznie obserwowałam swoje zmarszczki. Niestety ani razu nie odczułam mrożenia, baa, nie odczułam nawet lekkiego chłodzenia. Pomyślałam, że może coś nie tak z moją skórą. Poprosiłam  cztery koleżanki  aby sprawdziły na sobie działanie kremu. One również nie czuły mrowienia na skórze. Preparat stosowałam przez 6 tygodni, w tym czasie nie zauważyłam pozytywnej zmiany w wyglądzie mojej skóry. Zmarszczki nie zostały wypełnione a pory zmniejszone.

sam_8023

Nie wystąpił obiecany-

natychmiastowy i błyskawiczny skuteczny efekt młodszej skóry w 5 minut

Za ten preparat zapłacimy ok 55 zł-10ml

Zapisz

8 comments

  1. Ja na zmarszczki i nie tylko stosuję serum na noc z witaminą E – LIQ Ce. Mogę je śmiało polecić. Ma dobrze dobrany skład, świetnie nawilża i uelastycznia skórę. Skusiłam się na nie czytając recenzje blogerek. Przetestowałam na sobie i jestem zadowolona z efektów 🙂 A po ten wypełniacz zmarszczek się nie wybieram. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

