Rozdanie- wyniki

page

Wyniki

Zastrzegłam sobie anulowanie konkursu, gdy ilość zgłoszeń  nie przekroczy 20 osób.

W rozdaniu wzięło udział 14 osób, w tym tylko 11 spełniło warunki !

Powinna zatem anulować konkurs.  Nie zrobię tego. Postanowiłam przyznać nagrodę osobie która, spełniła warunki oraz  zostawiła  najwięcej komentarzy w czasie trwania rozdania.

Ula do Ciebie trafia nagroda. Czekam na dane pod adresem e-mail lub w wiadomości prywatnej na Facebooku.

Mam nadzieje, że w kolejnych konkursach frekwencja będzie znacznie większa.

 

Rozdanie trwa od 11.08.2016 do 11.09.2016

Mam dla Was :

  • Krem BB Czysta skóra 5w1, Garnier,
  • Maskara Rimmel Super Curler 24
  • Saszetki pielęgnacyjnego balsamu do mycia ciała Le Petit Marseillais

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

  1. Być Fanem strony na Facebooku Kasia i jej kobiecy Świat.
  2. Zostawić komentarz pod dowolnym postem na blogu. Zostawiając więcej niż jeden   komentarz zwiększasz swoją szansę na wygraną.
  3. Udostępnić post konkursowy na Facebooku.
  4. Dodatkowy los dla osób, które umieszczą baner konkursowy na swoim blogu.

W przypadku dużej ilości zgłoszeń ufunduję dodatkową, kosmetyczną nagrodę pocieszenia

Sponsorem nagrody jestem ja. Wszystkie kosmetyki są nowe (nie używane). Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski. Zgłoszenia będą sprawdzane pod kątem spełniania warunków konkursu. Zastrzegam sobie anulowanie konkursu, gdy ilość zgłoszeń  nie przekroczy 20 osób.

 

 

Zapisz

16 komentarzy

Dodaj komentarz