Mój zapach na wiosnę – Fancy Love Jessica Simpson

Dawno na blogu nie prezentowałam perfum. Nadrabiam zaległości i przychodzę  do Was z ulubionym wiosennym zapachem – Fancy Love marki Jessica Simpson to orientalno – kwiatowe perfumy dla kobiet. Fancy Love został wydany w 2009 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Celine Barel.

SAM_5617

Fancy Love – ponadczasowa opowieść o zakochiwaniu się.
Romantyczna, elegancka kompozycja jest czarującym odzwierciedleniem samej Jessici Simpson – osoby uwielbianej za swoje ciepło i pasję. Orientalno – kwiatowy zapach jest z jednej strony świeży, czysty i niewinny, a z drugiej równie doskonale uwodzi i kusi.

SAM_5621
Kategoria: orientalno – kwiatowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, kwiat brzoskwini, liść Goji, szampan
nuta serca: lotos, jaśmin, peonia, plumeria, róża turecka
nuta bazy: ambra, paczula, piżmo, nuty drzewne

 

SAM_5604

Fancy Love  to piękne, otulające perfumy, kojarzące się z ciepłem i słodyczą. W zasadzie na każdą porę roku, chociaż ja uważam, że wiosną ich bukiet najbardziej „rozkwita”. Efektowny flakon pięknie prezentuje się na toaletce. Butelka jest mleczno biała, gdy popatrzymy pod światło to widać stan zużycia. Fancy Love to perfumy lekkie,  blisko-skórne, nie ciągną za sobą ciężkiego ogona. Noszony w ciągu dnia nie przytłacza, ani nie powoduje bólu głowy, wręcz przeciwnie- chce się go czuć.  Zapach jest  delikatny, kwiatowy, orzeźwiający  i  bardzo kobiecy. Wyważona, śmietankowo- kremowa uczta dla zmysłów,  uwielbiam je. Wyraźnie wyczuwam w nich nutę brzoskwini skąpanej w szampanie. Fancy Love  to zapach  praktycznie na każdą okazję – na randkę,  zakupy, na co dzień i na wieczór.

SAM_5613

Jedynym minusem jest trwałość od 2h  do 2,5h.  Dla mnie  nie stanowi to większego problemu bo w torebce zawsze mam miniaturkę Fancy Love.

Zapach polecam miłośnikom delikatnych i  ciepłych kompozycji.

 

 

 

4 komentarze

Dodaj komentarz