Dr Irena Eris Dual Effect Compact

Coraz częściej w drogeriach Natura, w Hebe i w Rossmannie, ulubione kosmetyki możemy nabyć aż 40 % taniej. Kochamy takie promocje! Jedyny minus to okropne tłumy przy szafach z ulubionymi markami kosmetyków. Wolę robić zakupy w ciszy i spokoju. Pooglądać, powąchać, sprawdzić odcienie i.t.p. Akurat potrzebowałam pudru matującego, więc wstąpiłam do drogerii i skorzystałam z promocji. Pod uwagę brałam znany mi -Bourjois Silk Edition i nowość dla mnie -Dr Irena Eris Dual Effect Compact. Najmniej osób było przy stoisku z kosmetykami Dr Irena Eris i tak oto, do mojego koszyka trafił puder w kompakcie PROVOKE Dual Effect 220 Natural

Od producenta

Mocno kryjący puder typu 2 w 1, który łączy w sobie naturalność pudru z kryjącym podkładem. W zależności od intensywności użycia można uzyskać dowolny efekt krycia i matowienia skóry. Stosując jedną warstwę pudru na płynny podkład można uzyskać naturalne wykończenie i zmatowienie. Nakładając większą ilość na skórę bez podkładu można uzyskać dowolny stopień krycia jako gładki podkład, który zapewnia efekt ujednoliconej, satynowo gładkiej i matowej skóry przez cały dzień. Zawartość Mineral Complex o właściwościach ochronnych i kojących dodatkowo wspomaga proces naprawy skóry.

Formuła testowana dermatologicznie.

Produkt do stosowania na skórę twarzy o działaniu matującym i kryjącym. Polecany do wszystkich typów cery, zwłaszcza mieszanej i tłustej.

Puder mieści się w pięknej, solidnie wykonanej kasetce. Opakowanie  wyposażone w lusterko i lateksową gąbeczkę, wygląda bardzo luksusowo. Ładny design i praktyczne opakowanie to nie wszystkie jego zalety.  PROVOKE Dual Effect możemy stosować na dwa sposoby. Nakładając jedną warstwę na nałożony wcześniej podkład-w ten sposób uzyskujemy  naturalne wykończenie i zmatowienie. Lub, aplikując większą ilość na samą skórę. Ja używam go do zmatowienia strefy T.  Wybrałam odcień 220 Natural i jestem z niego bardzo zadowolona. Pięknie wtapia się w skórę, wygląda bardzo naturalnie i nie tworzy efektu maski. Moja cera po zastosowaniu Dual Effect Compact wygląda świeżo. Puder nie wysusza skóry i chociaż jest drobny, nie osadza się w zmarszczkach. Nie jest może mocno kryjący ale daje ładne aksamitne, matowe wykończenie. PROVOKE Dual Effect jest też dosyć trwałym pudrem. Wytrzymuje dobrych kilka godzin bez poprawek. Jedyny minus daję mu za zbyt mocny, aczkolwiek piękny zapach. Cena – ok 85,00 zł, ja  kupiłam go w promocji, prawie połowę taniej.

Niedługo Dzień Matki i Dzień Dziecka a co za tym idzie wydatki. Ja skorzystałam już z promocji w drogeriach i zakupiłam kilka kosmetyków dla mamy i dla synów. Zdecydowanie łatwiej kupić prezent dla starszych dzieci. Nastolatka ucieszy kosmetyk a co z maluchami? Mam chrześniaka, który skończył roczek i mały dylemat bo nie wiem co mu kupić. Mały, niby ma dużo zabawek, a tak naprawdę wcale się nimi nie bawi. Przeglądając sklepy internetowe  trafiłam na fajną i przejrzystą stronę http://modino.pl/ Znajdziemy tam bogatą ofertę zabawek dla dzieci w każdym wieku, a niezdecydowanym i zagubionym, w wyborze  zabawki pomogą  konsultanci online.

2 komentarze

Dodaj komentarz