Zapiekane bułeczki z jajkiem, pomidorem i papryką

Przed nami długi weekend i kilkudniowe lenistwo. W takie dni mamy znacznie więcej czasu na przygotowanie smacznego śniadania dla całej rodziny. Dzisiejsza, moja propozycja to  gorące, zapiekane bułeczki z jajkiem, pomidorkami i papryką . Moi domownicy je uwielbiają, a zapach piekących się bułeczek obudzi nawet największego śpiocha.

Składniki:

  • bułki
  • jajka
  • masło lub olej
  • pomidorki koktajlowe
  • papryka mix
  • szczypiorek
  • sól i pieprz

Wykonanie

Bułkę kroimy na pół. Wydrążamy miąższ, zostawiając ok 1.5 cm przy skórce. Połówki bułek układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia . Środek smarujemy masłem, wbijamy jajko, układamy pomidorki i pokrojoną w drobną kostką paprykę. Doprawiamy do smaku. Całość zapiekamy ok 10 -15 minut, w piekarniku nagrzanym do 220C.  Bułeczki podajemy gorące, posypane szczypiorkiem.

Długi majowy weekend cieszy mnie podwójnie, gdyż po prawie trzech miesiącach wróciłam do swojego domu. Osoby, które śledzą mój profil na Facebooku zapewne czytały o pożarze, jaki miał miejsce w naszej kamienicy. Moje mieszkanie oraz sprzęty uległy zniszczeniu. To były ciężkie miesiące ale mamy to już za sobą. Dwa dni temu wróciliśmy do pięknie wyremontowanego lokalu. Mieszkanie przeszło generalny remont. Mamy równe i białe ściany i sufity. Nową instalację elektryczną, nowe grzejniki,  podłogi, nową stolarkę i termoparapety. Pomalutku montujemy sprzęty. Nowy piekarnik już wypróbowany 🙂  Nareszcie będę mogła poszaleć w kuchni 🙂 Będę miała też więcej czasu na wpisy oraz czytanie i komentowanie moich ulubionych blogów.

6 komentarzy

Dodaj komentarz