Na pewno słyszeliście o programie społeczno-edukacyjnego „Wzorowa Łazienka” zainicjowanym przez markę Domestos
Akcja zaadresowana była do szkół podstawowych i uczniów klas 0-3. Jej celem była edukacja najmłodszych z podstawowego zakresu higieny oraz poprawa standardu i komfortu szkolnych łazienek.
Od od 20 sierpnia 2015 do 30 listopada 2015 odbywał się konkurs, w którym szkoły podstawowe mogły wygrać metamorfozy szkolnych łazienek o wartości 30 tys. zł każda. Dodatkowe nagrody to 100 rocznych zapasów produktów marki Domestos, dzięki którym toalety szkolne będą mogły zabłysnąć przykładem.
W konkursie mogła wziąć udział każda szkoła podstawowa, która została zgłoszona przez dyrektora i wykonała zadanie polegające na przedstawieniu przez uczniów w formie rysunkowej własnych interpretacji hasła „Wzorowa Łazienka”. Prace znajdowały galerii, gdzie zbierane były głosy internautów.
Kamil Kasprowicz inicjator tegorocznej akcji Wzorowa Łazienka 2015 podkreślał,że
„Wzorowa Łazienka” to nie tylko szansa na remont szkolnych toalet, ale także na zaangażowanie uczniów w kwestię higieny w szkołach.
W drugiej edycji akcji udział wzięło ponad 1000 szkół z całej Polski. Z dużych miast jak i z malutkich miasteczek.Szkoda,że dyrektorzy szkół z mojej miejscowości nie byli zainteresowani akcją .Szkolna łazienka w mojej podstawówce nie była remontowana przez 30 lat.Mam nadzieje ,że będzie trzecia edycja programu ,z udziałem mojej podstawówki. Kibicowałam szkole , do której uczęszczał mój mąż.
W programie uczniowie przygotowali ciekawe prace obrazujące ich wizję „wzorowej łazienki”.
Każdy zakupiony produkt marki Domestos przyczynił się do sukcesu akcji
WYNIKI
Pierwsze miejsce uzyskała szkoła podstawowa nr 1 w Łosicach. Na ich prace
oddano 700 000 głosów
Na drugim miejscu uplasowała się szkoła podstawowa
im Bohaterów Akcji V2 w Sarnakach, która zdobyła ponad 600 000 głosów.
Trzecie miejsce -Zespól Szkół nr 1 w Kole zdobywając ponad 300 000 głosów.
Lista wszystkich laureatów dostępna jest na stronie
internetowej wzorowalazienka.pl
Marka Domestos jest obecna na polskim rynku już od 20 lat. Domestos to gama produktów, które czyszczą i dezynfekują
powierzchnie, usuwając niewidoczne na pierwszy rzut oka bakterie, wirusy i grzyby.
Od 1998 roku marka prowadzi wiele akcji społecznych, które mają na celu edukację w zakresie szeroko pojętej higieny.
Nie słyszałam wcześniej o tej akcji, ale pomysł zorganizowania jej uważam za świetny 🙂