Lakier do włosów AND Vamp Spray 44, Kemon

Ostatnio przeglądałam moje posty i odkryłam, że nie było ani jednego wpisu na temat lakierów do włosów. Można odnieść wrażenie, że ich nie używam. Prawda jest taka, że te produkty do stylizacji zużywam w ogromnych ilościach, głównie wiosną i jesienią. Dziś zaprezentuję moje ostatnie odkrycie-Lakier do włosów AND Vamp Spray 44, Kemon.

SAM_6085

Linia produktów AND włoskiej marki Kemon oferuje produkty przeznaczone do kreatywnej stylizacji włosów, które pozwalają dowolnie modelować fryzurę. Numeracja znajdująca się w nazwie produktu oznacza stopień utrwalenia (cyfra po lewej stronie) i połysku (cyfra po prawej stronie). Technologie oparte na naturalnych składnikach roślinnych oraz innowacyjnych formułach kosmetyków gwarantują bezpieczną i skuteczną pielęgnację.AND_tabela

Kemon Vamp Spray 44 szybkoschnący, mocno utrwalający lakier do włosów. Nadaje objętość, zdrowy blask włosom oraz długotrwałe utrwalenie. Doskonale rozdrobnione rozpylanie zapewnia szybkie schnięcie włosów bez ich moczenia. Lekka konsystencja nie zostawia resztek, do jej usunięcia wystarczy przeczesanie włosów grzebieniem. Lakier jest idealny do natychmiastowego utrwalania danego kształtu lub całej fryzury.

SAM_6087

Składniki:
Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Acrylates/T Butylacrylamide Copolymer, Phenyl Trimethicone, Aminomethyl Propanol, Triethyl Citrate, Aqua, Ferulic Acid, Tocopherol, Vitis Vinifera Seed Extract (Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract), Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Parfum (Fragrance)

SAM_6088

Jak już nie raz wspominałam mam problematyczne włosy. Puszą się, kręcą i w ogóle żyją własnym życiem. Aby je nieco ujarzmić i nadać formę fryzurze stosuję różne produkty do stylizacji. Żmudnie modeluję każdy kosmyk, naciągając włosy na grubej szczotce. Moje włosy nie lubią wilgoci,  wystarczy lekka mgła a kosmyki wyglądają jak sfilcowana wełna. Tylko dobry lakier do włosów jest w stanie utrzymać je w ryzach. Taki właśnie jest AND Vamp Spray 44. Co go wyróżnia od innych lakierów?  Posiada wysoki stopień utrwalenia fryzury bez efektu sklejenia i  skorupy na głowie. Nie znoszę uczucia hełmu na głowie po spryskaniu ich lakierem. W przypadku AND Vamp Spray 44 włosy wyglądają naturalnie. Świetnie się rozpyla, tworząc drobniutką mgiełką. Dzięki takiemu rozpylaniu włosy po aplikacji nie są mokre. Lakier nadaje objętość i  zdrowy blask kosmykom. Często po zastosowaniu lakieru miałam problem z rozczesaniem włosów, najgorzej gdy zmokłam. Lakier sklejał włosy do tego stopnia, że nie mogłam włożyć w nie szczotki. AND Vamp Spray 44  bardzo dobrze wyczesuje się i zmywa się z włosów. Lekka formuła nie zostawia resztek, do jej usunięcia wystarczy przeczesanie włosów grzebieniem. Podoba mi się jego zapach, jest lekki i co ważne nie drażniący. Lakier wypróbowałam również na prostych i ciężkich włosach mojej koleżanki. Po całym dniu nasze fryzury wyglądały świeżo i lekko, jakbyśmy niedawno opuściły fotele fryzjerskie
Lakier zakupimy w opakowaniach o  trzech pojemnościach; 100 ml-idealny do torebki, oraz 300 i 500 ml. Minusem jest cena, lakier o pojemności 300ml kosztuje ponad 60 zł.

 

One comment

Skomentuj

