Przerwa na Gorący Kubek Knorr

Lubicie Gorące Kubki? Ja owszem. Sięgam po nie w wielu sytuacjach. Podczas górskich wędrówek. Gdy robię sobie przerwę podczas prac ogrodowych  lub gdy najdzie mnie ochota na małą przekąskę.

SAM_5249

Nowe, Gorące Kubki mają udoskonaloną kompozycję, bazującą na składnikach pochodzących ze zrównoważonych upraw, która pozwoliła zachować smak produktów bez konieczności dodawania do nich sztucznych ulepszaczy. Bez środków konserwujących i bez dodatku glutaminianu sodu i sztucznych barwników. W nowych smakach została też zmniejszona  zawartość soli o 24% . Ulepszona formuła produktu dostępną jest w odświeżonym graficznie opakowaniu, które w środku kryje znacznie większe kawałki warzyw i ziół.

SAM_5250

Nowe Gorące Kubki występują w 16 wariantach smakowych,chyba każdy znajdzie tu smak dla siebie. Knorr zadowoli smakoszy pomidorowej z ryżem  jak i  pomidorowej z makaronem.

SAM_5251

Krem z kury, żurek, cebulowa, serowa z grzankami a może grzybowa lub gulaszowa  z makaronem ? Na którą  się zdecydować?

Dziś naszła mnie ochota na aromatyczną, pełną leśnych zapachów zupkę. Po rozcięciu opakowania  Gorący Kubek Kurkowa z makaronem  poczułam przyjemny, naturalny  zapach grzybów.

SAM_5453

Gdy zalałam zupkę gorącą, wodą zapach stał się intensywniejszy. Po chwili mogłam rozkoszować się smaczną Kurkową z makaronem. W zupce pływały spore kawałki warzyw. Gotowa zupa posiada naturalny smak i  jest dobrze doprawiona.

Pozostałe ulepszone smaki  Gorącego Kubka również przypadły mi do gustu.

 

 

6 comments

Skomentuj

