O pięknie według Dove Wyniki raportu

Zanim zaczniecie czytać tekst odpowiedzcie proszę na pytania w  ankiecie.

Czy czujesz się piękna?

Zapewne większość z Was odpowiedziało -nie

Tylko 2 na 10 Polek czują się piękne.

Dlaczego patrząc w swoje odbicie  widzimy zniekształcony obraz samej siebie. Zupełnie jakbyśmy były w gabinecie krzywych  luster. Skąd  tak niska samoocena? A przecież na całym świecie Polki są niezwykle cenione za urodę i klasę. Mamy trudności w dostrzeganiu w sobie piękna, za to z łatwością przychodzi im krytykowanie własnego wyglądu i wynajdowanie w sobie mankamentów. Dużo częściej natomiast dostrzegamy piękno w innych kobietach – przyjaciółkach, matkach, córkach.

Od lat marka Dove pomaga kobietom uwierzyć w siebie i dostrzec w sobie  piękno.

Spójrzmy na wykres  przygotowany przez respondentów Dove  -Jak wygląda Piękno według Polek

dove1
Zdaniem Polek o pięknie decyduje wiele czynników – wśród najbardziej oczywistych 73% ankietowanych kobiet wymienia urodę, 67% podkreśla dużą wagę dbania  o siebie, a 63% zgrabną sylwetkę. Dla ponad połowy respondentek istotną rolę wśród czynników decydujących o pięknie kobiet odgrywają również elementy niezwiązane z fizycznością – takie jak sposób bycia, osobowość czy pewność siebie.

 

tabelka_2_DOVE

Co sprawia, że Polki nie czują się piękne?
Aż 8 na 10 Polek nie czuje się pięknie, aż 73% z nich zapytanych o to, dlaczego nie czują się piękne, ex equo wymieniło czynniki związane z wyglądem fizycznym (sylwetka) oraz aspekty emocjonalne (brak pewności siebie). Ogólnie rozumiana uroda definiowana jako „piękna twarz”i „nienaganne rysy” znalazła się dopiero na 3 miejscu. Jak się okazuje, na poczucie piękna wpływ ma również fakt dotyczący dbania o siebie. Ponad 1/3 badanych przyznała, że nie czuje się piękna,bo niewystarczająco dba o swoją urodę.

Wiecie,że 51%kobiet przyznaje, że w ocenie wyglądu, zależy im na opinii innych
Skoro Polkom z trudem przychodzi obiektywna ocena własnego wyglądu i docenienie piękna, nie dziwi fakt, że ponad połowa respondentek decyduje się na skorzystanie z opinii innych kobiet.
Dlatego chętnie prosimy o pomoc w ocenie córkę (82%), przyjaciółkę (80%) czy mamę (71%),licząc na ich szczerą opinię.

tabelka_5_DOVE
Misją marki Dove  jest sprawiać, aby kobiety czuły się piękne każdego dnia. Od wielu lat Dove mówi głośno NIE wyidealizowanemu, nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety,jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach. Marka Dove pokazuje w reklamach prawdziwe kobiety, nie modelki.Dove przekonuje kobiety, że są wspaniałe takie, jakie są.

Dove to marka, która zawsze jest blisko kobiet i pokazuje nam, że piękno jest w zasięgu ręki  każdej z nas, trzeba je tylko w sobie dostrzec i pielęgnować. Dla Dove każda z nas jest piękna, a misją marki jest sprawiać, byśmy tak właśnie czuły się każdego dnia. Pomaga nam w tym, dostarczając produkty zapewniające doskonałą pielęgnacje na co
dzień.

Dzięki Dove czuję się piękną , a kosmetyki z charakterystycznym gołębiem  od lat  goszczą  w mojej łazience.

549639_355014891241718_1253648409_n

 

 

Reklamy

One comment

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s