Avon Senses Citrus Zing – mgiełka do ciała?

SAM_2598

W takie upalne dni jak ostatnio zamiast ulubionych perfum sięgam po lekkie,orzeźwiające mgiełki do ciała. Mgiełka,którą dziś zaprezentuję trochę mnie zawiodła.Nie wiem dlaczego producent sprzedaje ten produkt pod nazwą mgiełka.

SAM_2592

Avon Senses Citrus Zing nawilżająca mgiełka do ciała

od Producenta:
Lekka mgiełka do ciała nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny zapach.
• nawilża
• nadaje skórze delikatny zapach
• szybko się wchłania
Mgiełka z masłem shea nawilża skórę

SAM_2642

Produkt zakupiłam z myślą o wakacjach.Małe,plastikowe opakowanie z rozpylaczem zmieści się w kosmetyczce czy torebce.Jak wspomniałam lubię latem spryskiwać się pachnącą  mgiełką.Zanim wyjdę z domu, wkładam opakowanie na kilka godzin do lodówki.Kosmetyk powinien chłodzić i orzeźwiać.Niestety nie w przypadku mgiełki z Avon.Gdy po raz pierwszy użyłam Senses Citrus Zing byłam nieco zaskoczona konsystencją.Według mnie jest to balsam w spreyu.

SAM_1694

Mgiełka ma postać białego lekkiego balsamu,który po rozpyleniu trzeba rozsmarować.Kosmetyk niezbyt dobrze się wchłania,pozostawia na skórze lepiącą warstwę. Mgiełka posiada w składzie masło shea,które odpowiada za nawilżenie skóry.Szkoda,że w przypadku tego kosmetyku  uczucie nawilżenia jest krótkotrwałe.Również zapach,który bardzo przypadł mi do gustu i chciała bym go zatrzymać na dłużej -znika po kilku minutach.

SAM_1696

Plusy

  • zapach

Minusy

  • konsystencja
  • nawilżanie
  • trwałość zapachu
  • wydajność
  • wchłanianie

Cena 0o 8 zł -100ml

5 comments

Skomentuj

