Paradontax dla zdrowych dziąseł i mocnych zębów.

Dzięki Streetcom zostałam Ambasadorką 14-dniowego testu Parodontax

SAM_1394

W paczce Ambasadora otrzymałam :

  • 13 pełnowartościowych past Parodontax,
  • 12 ulotek,
  • szczoteczkę do zębów.

Dziś jestem po 14 dniowym teście i mogę opisać jak stosowanie pasty Parodontax wpłynęło na stan moich dziąseł.

SAM_1874

Paradontoza to zapalenie przyzębia, które początkowo objawia się krwawieniem dziąseł i nadmiarem kamienia nazębnego, a w dalszej kolejności powoduje obrzmienie dziąseł i powstanie kieszonki między nimi a zębami. W praktyce następuje odsłonięcie zęba, co wiąże się często z ogromnym bólem i destabilizacją zęba w kości. To już prosta droga do jego utraty.Objawy, które powinny nas zaniepokoić to: krwawienie lub obrzęk dziąseł, ból przy dotyku, pojawiająca się między dziąsłem a zębem ropa, odsłonięcie zębów, metaliczny smak w ustach, nieświeży oddech. Do czynników zwiększających prawdopodobieństwo zapalenia przyzębia należą: predyspozycje genetyczne, zmiany hormonalne u kobiet, palenie papierosów, cukrzyca, AIDS, nowotwory, a także leki hamujące produkcję śliny. Wciąż podstawową jednak kwestią pozostaje higiena jamy ustnej, częstotliwość ściągania kamienia nazębnego i systematyczność wizyt u dentysty(zródłopolki.pl)

Aby zachować zdrowe dziąsła,przyzębie i jamę ustną należy dokłądnie i starannie szczotkować zęby przynajmniej dwa razy dziennie odpowiednia pastą.Czyścić przestrzenie między zębowe przy pomocy nici dentystycznych.Stosować płyny do płukania jamy ustnej.Regularnie odwiedzać gabinet stomatologiczny.

Poznajcie produkty Parodontax

SAM_1876

Parodontax Classic pomaga powstrzymać krwawienie dziąseł oraz zapewnia intensywne uczucie czystości zębów. Pasta nie zawiera fluorku sodu.

SAM_1877

Pasta parodontax Gentle Whitening pomaga zapobiegać krwawieniu dziąseł. Dzięki swojej unikalnej formule pomaga przywracać naturalną biel zębów. Zawiera 1400 ppm fluorku.

SAM_1875

Pasta parodontax® Extra Fresh pomaga powstrzymać krwawienie dziąseł, a równocześnie pozostawia w jamie ustnej długotrwałe uczucie świeżości i czystości. Zawiera 1400 ppm fluorku.

Moja przygoda z pastą Parodontax nie należała na poczatku do łatwych.Z wielką ochota przystąpiłam do testu.Wyjęłam szczoteczkę i nałożyłam pastę.Wrócę na chwile do szczoteczki ,która otrzymałam w paczce.Miękka o odpowiednio wyprofilowanej główce, ułatwiającej  dotarcie do trudno dostępnych miejsc Szczoteczka posiada delikatne mikrowłókna zapewniające  łagodne i skuteczne czyszczenie. Bardzo lubię takie szczoteczki.

SAM_1882

Pasta znajduje się w miękkiej zakręcanej tubce.Po odkręceniu moim oczom ukazała się dziwna różowa faktura.Jestem przyzwyczajona do białych past.Wycisnęłam odpowiednia ilość i rozpoczęłam szczotkowanie.W ustach poczułam słono- ziołowy smak.Pasta nie pieni się.Przyznam,że dziwnie szczotkowało się zęby bez piany,no i ten smak.Drugi dzień okazał się lepszy.Miałam wrażenie,ze moje kubki smakowe zaczynają się przyzwyczajać.Wieczorem po szczotkowaniu przeciągnęłam językiem po zębach i poczułam niesłychaną gładkość.Obietnice producenta o redukcji płytki nazębnej w pełni się potwierdziły.Byłam zachwycona.Przestałam zauważać różnice w smaku.Po 14 dniowym teście stwierdziłam,że zmniejszyły się złogi płytki nazębnej.Ustępują krwawienia a dziąsła ładnie się zaróżowiły i wyglądają zdrowiej.Pasta Parodontax zagościła już na dobre w mojej łazience.

8 comments

  1. Ja mam obniżone dziąsła i odsłonięte szyjki, ale gdy próbowałam kiedyś użyć tej pasty to ból był ogromny i nie dam rady jej używać

  2. Ta pasta jest bardzo dobra mimo tragicznego smaku i wyglądu . Musi być też ta odpowiednia szczoteczka bo ja miałam inną to był istny ból.

Skomentuj

