Timotei z Różą z Jerycha Moc i Blask

Seria pielęgnacyjna Timotei z Różą z Jerycha od dawna gości na rynku,jak to się stało,że do tej pory nie stosowałam tych szamponów i odżywek.Nie wiem-przyzwyczajanie? a może dlatego,że  moje włosy są dość kapryśne i nie lubią zmian.Gdy zaproponowano mi przetestowanie serii Timotei z Różą z Jerycha Moc i Blask zgodziłam się bez wahania.Pomyślałam,że to świetna okazja do  poznania produktów Timotei.Czy moje włosy były zadowolone ze tej zmiany?

SAM_1656

Od producenta

Timotei Moc i Blask został wzbogacony ekstraktem z alpejskich ziół, znanym z właściwości wzmacniających włosy, nadając włosom blask, którym będziesz chciała się pochwalić.

SAM_1830
Róża z Jerycha jest wyjątkową rośliną, która potrafi przetrwać na pustyni bez wody przez wiele miesięcy i odradza się do życia, gdy spadnie deszcz. Wykorzystaliśmy tę niewiarygodną energię i przelaliśmy ją do wszystkich naszych szamponów i odżywek. Dodaj swoim włosom energii i witalności dzięki nowemu Timotei z Różą z Jerycha. Bez parabenów. Opakowanie może być w pełni recyklingowane i jest wykonane z 6% mniej plastiku”

SAM_1831

Moja opinia :

Zacznę od szamponu gdyż to głównie na te kosmetyki moja czupryna różnie reaguje.Opakowanie to prosta butelka z ciekawą szatą graficzną,zamykana na „klik”. Wykonana z bezbarwnego, miękkiego plastiku pozwala na kontrolowanie stanu zużycia.Szampon jest bardzo gęsty,jednak nie ma problemu z wydobyciem go z butelki.Po nałożeniu na mokre włosy pieni się obficie.Dobrze myje i co najważniejsze dla mnie nie plącze włosów.Łatwo się wypłukuje a przyjemny zapach długo utrzymuje się na włosach.Po użyciu szamponu nie zauważyłam żadnych podrażnień skóry głowy.Włosy po umyciu są miękkie,odświeżone i pachnące.

SAM_1836

Odżywka Timotei with Jericho Rose Moc i blask

Skład: Aqua, Cetearyl Alkohol, Stearamidopropyl dimethylamine, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract ,Salvia Officinalis Leaf Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Artemisia Dracunculus Leaf/Stem Extract, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Dimethicone, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Propanediol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenohyethanol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylpheryl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnama

SAM_1835

Moja opinia:

Odżywka miesi się w podobnym opakowaniu jak szampon z tą różnicą,że butelka jest koloru białego.Konsystencja typowa dla tego rodzaju kosmetyków.Nie za rzadka,nie spływa z włosów.Zapachem różni się od szamponu z tej samej serii,o ile szampon pachnie przyjemnie to w odzywce dominują chemiczne aromaty.Produkt nakładałam po każdym umyciu włosów szamponem z tej samej serii.Odżywka nie  obciążała,ani nie sklejała moich kosmyków.Po zastosowaniu kosmetyku włosy były miękkie i bardziej podatne na stylizacje.
Wysoko w składzie – róża, szałwia, tymianek i bylica powinny gwarantować dobrą regenerację.Po zużyciu całego opakowania nie zauważyłam aby  stan moich włosów diametralnie się polepszył. Krótko mówiąc, dobra odżywka dla niezbyt wymagających.

2 comments

Skomentuj

