Normacne Preventi, Serum na rozszerzone pory

Jaka macie cerę? Ja jestem posiadaczką tej najtrudniejszej w pielęgnacji.

SAM_1524

Charakterystyka mojej  problematycznej cery– jest nadwrażliwa, często pojawiają się na niej  wypryski,  tłuści się w strefie T, pory są rozszerzone, a do tego wszystkiego pękają mi naczynka przy skrzydełkach nosa . Jak wskazuje nazwa, cera tego typu sprawia wiele kłopotów.O ile udaje mi się powstrzymać dalsze pekanie naczynek to sen powiek spędzają mi wypryski,świecenie i rozszerzone pory,dlatego z  nadzieją sięgnęłam po Normacne Preventi, Serum na rozszerzone pory.Liczyłam że  zniweluje  błyszczenie się mojej cery,ograniczy wydzielanie sebum i zmniejszy widoczność porów na skórze.

SAM_1522Normacne Preventi, Serum na rozszerzone pory

Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, dzięki Glicerynie, która przenika do głębszych partii warstwy rogowej naskórka i pozostaje w skórze, wiążąc cząsteczki wody przez około 24h. W rezultacie wygładza, poprawia elastyczność i reguluje procesy prawidłowej odnowy naskórka. 

Ma właściwości antybakteryjne – zastosowany w preparacie naturalny barwnik – Chlorofil, który ponadto ma pozytywny wpływ na kondycję skóry, intensywnie ją nawilża, przyspiesza regenerację, koi podrażnienia. 

Wdocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62% (przy regularnym stosowaniu przed 4 tygodnie) – zastosowany w serum p-Refinyl ogranicza zniekształcenie i rozluźnienie porów poprzez umocnienie kolagenowej struktury naskórka. Dzięki wzmocnieniu ścian porów, skóra zostaje wygładzona, a efekt błyszczenia ograniczony. Cera staje się bardziej jednolita i gładka.

Zmniejsza wydzielanie sebum – dzięki zawartości kompleksu AC.NET, który ogranicza wydzielanie sebum i zmniejsza rogowacenie skóry.

Przywraca skórze zdrowy wygląd – aktywny kompleks kwasów AHA i L-Argininy działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka, spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd.

Cena: 35zł / 30g

Skład:

Aqua, Glycerin, Lens Esculenta Seed Extract, Glycolic Acid, Arginine, Xanthan Gum, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Trieyhanolamine, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 75810

SAM_1517W pielęgnacji skóry problematycznej  kluczowe znaczenie ma  stosowanie odpowiednich kosmetyków.Większość produktów które stosowałam okropnie wysuszały mi skórę.O ile w strefie T było by to wskazane to w pozostałych rejonach mojej twarzy powodowały łuszczenie i podrażnienie skóry.Walka z zaskórnikami to dla mnie błędne koło. Wysuszona tłusta cera aby zrekompensować sobie brak nawilżenia produkuje jeszcze więcej łoju. Normacne Preventi, Serum na rozszerzone pory stosuję od półtora miesiąca.Stosowanie serum jest przyjemne.Opakowanie może jest małe ale zważywszy na wydajność produktu wystarczy nam na dwa miesiące kuracji.Ja do aplikacji używałam dosłownie dwóch kropli.Większa ilość powodowała lepienie się skóry. Kosmetyk ma postać  żelu o przyjemnym zapachu.

SAM_1520Już po miesiącu zauważyłam pierwsze efekty-zmniejszenie przetłuszczania się skóry.Serum wyraźnie zredukowało ilość  wyprysków i zaskórników a skóra nabrała  zdrowszego wyglądu.Kosmetyk specjalnie nie nawilżył mojej skóry,mnie cieszy fakt, że nie spowodował wysuszenia.Serum nie zapycha i nie podrażnia.Najbardziej liczyłam na redukcje rozszerzonych porów i tu spotkał mnie mały zawód.Niestety pory nie zmniejszyły się znacznie, chociaż zauważyłam niewielką poprawę.Być może moja skóra potrzebuje dłuższej kuracji.dermedic

Zapraszam Was do zapoznania się z bogatym asortymentem dermokosmetyków Dermedic

2 comments

Skomentuj

