MEDYSKIN ANTI-AGING Facelift Beauty Oil

SAM_1360

Dziś przedstawię Wam kosmetyk,który podbił moje serce.Olejek pielęgnacyjny MEDYSKIN ANTI-AGING,bo o nim mowa,trafił do mnie jako prezent od kochanej Teściowej,która wie jak dbać o skórę aby zatrzymać młody wygląd.Miałam wcześniej do czynienia z olejkiem makadamia,jednak nie wywołał on u mnie aż takich zachwytów jak prezentowany dziś Facelift Beauty Oil.
Chciałam dowiedzieć się czegoś więcej o amerykańskiej firmie Medyskin lecz przyznaje się bez bicia,mój angielski jest na poziomie podstawowym.Od pewnego czasu planuje intensywną naukę tego języka.Czytałam,że najlepsze efekty przynoszą kursy języka angielskiego za granicą.Podobno to najskuteczniejszy sposób na opanowanie języka.Naukę można połączyć ze zwiedzaniem,poznawaniem historii,kultury.Taka nauka to sama przyjemność.Gdyby nie fakt,że mam już zaplanowany urlop,zdecydowała bym się już dziś bo znajomość języków obcych w dzisiejszym świecie jest wręcz niezbędna.SAM_1359MEDYSKIN specjalizuje się głównie w produkcji naturalnych kosmetyków przeciwstarzeniowych,pozbawionych parabenów,Nie testowanych na zwierzętach,

MEDYSKIN ANTI-AGING Facelift Beauty Oil
O produkcie-

Olejek ma działanie silnie ujędrniające i przeciwstarzeniowe

W składzie produktu znajdziemy takie składniki aktywne jak:

Retinol-zaliczana jest do witamin młodości, jej stymulujące działanie zmniejsza zmiany pojawiające się wraz z procesem starzenia.Retinol to  najskuteczniejszy składnik przeciwzmarszczkowy zastosowany w kosmetyce

Skwalen – działa nawilżająco, wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry, lekko natłuszcza. Jest on polecany w produktach przeciwzmarszczkowych, dla cer dojrzałych, antyoksydant, chroniący lipidowe struktury skóry przed utlenianiem i wolnymi rodnikami.Posiada również właściwości gojące drobne uszkodzenia skóry i stany zapalne.Ważną funkcją skwalanu jest zwiększanie transportu składników aktywnych w głąb skóry.

Witaminę D-zwiększającą  napięcie naskórka

Olej kokosowy-zawiera naturalne antyutleniacze i witaminę E Zmiękcza skórę i przywraca jej elastyczność, sprawia, że wygląda ona młodziej

Olej jojoba-Olej jojoba zaliczany jest do jednego z najcenniejszych składników kosmetycznych. Jego doskonałe właściwości emoliencyjne, nawilżające oraz stabilność oksydacyjna sprawiają, że należy do czołówki naturalnych surowców tłuszczowych stosowanych w kosmetykach.
Beta Caroten-(prowitamina A) w kosmetykach pełni funkcję przeciwutleniacza.

SAM_1361Skład INCI: Refined Coconut (Coco Nucifera) Oil, Apricot (Prunus Armeniaca) Kernel Oil, Avocado (Persea Gratissima) Oil, Squalane, Retinol, Jojoba Esters, Vitamin D (Cholecalciferol), Vitamin K (Phytonadione), Corn ( Zea Mays) Oil, Sunflower (Helianthus Annuus) Seed Oil, Sake Extract, Rosemary (Rosmarinus Officinalis) Oil, Beta Carotene, Fragrance

SAM_1357Kosmetyk znajduje się w szklanym opakowaniu z pipetą.Według mnie to bardzo wygodny sposób dozowania produktu,tym bardziej,że potrzebujemy jedynie dwóch kropli do pokrycia całej twarzy.Bardzo dobrze się rozprowadza,szybko wnika w skórę i nie pozostawia tłustej poświaty.Olejek ma lekki,nie nachalny zapach.Nie zapycha skóry. Bogactwo zawartych w olejku składnikach przeciwstarzeniowych, ujędrniających i nawilżających sprawia,że kosmetyk doskonale pielęgnuje skórę.Już po miesiącu systematycznego stosowania preparatu zauważyłam wyraźną poprawę elastyczność.Moja cera odzyskała też dawny blask i koloryt.Zniknęły podrażnienia  Jestem zauroczona olejkiem MEDYSKIN ANTI-AGING.

6 comments

  1. taki mam problem, żeby ostatnio dodać u Ciebie komentarz, od kilku dni próbuje :< tym razem wzięłam e-maila swojego faceta… i chyba się udało??? 😀

  2. Miałam tylko jeden olejek w kapsułkach nawet nie pamiętam jakiej firmy, ale nie zauważyłam żadnych super efektów 😉 fajnie , że ten się sprawdził 😉

Skomentuj

