Isana zmywacz do paznokci w płatkach – tani i skuteczny

Tanie wcale nie znaczy złe.Podczas ostatnich zakupów w Rossmannie moja uwagę zwrócił zmywacz do paznokci w płatkach.

SAM_1041

Płatki są zapakowane w poręczne odkręcane pudełeczko, w którym znajdziemy trzydzieści cieniutkich i obficie nasączonych płatków.

SAM_1033

Bardzo dobry i praktyczny pomysł.Opakowanie jest niewielkie, produkt bezpieczny do noszenia w torebce czy kosmetyczce ,bez obaw,że coś nam się rozleje.

Po odkręceniu wieczka poczułam  bardzo ładny zapach, dużo przyjemniejszy niż większość zmywaczy, a to dlatego,ze nie zawiera śmierdzącego acetonu. Lekki,nie drażniący-owocowy, tak powinien pachnieć zmywacz.
Płatki bardzo dobrze zmywają lakier do paznokci.

SAM_1035
Nie wysuszają  płytki, Po zmyciu paznokcie są błyszczące a skórki nawilżone i miękkie. Przy jasnych kolorach lakieru, jeden płatek wystarczył na kilka paznokci.Płatki sa mocne,nie rozrywają i nie rozwarstwiają  się podczas zmywania.

Od zmywacza do paznokci oczekuję ,aby nie niszczył i nie wysuszał płytki, przyjemnego zapachu oraz skuteczności.Rossmannowski produkt  sprawdził się u mnie w 100%
Z pewnością będę wracać do zmywacza Isany.

cena ok 3,50 zł

SAM_1046

 

 

3 comments

  1. W płatkach nie próbowałam , bo trochę tego za mało jak dla mnie, ale na pewno będzie fajny; ja od dawna kupuję tylko zmywacz Isany zielony , jest genialny i radzi sobie nawet z piaskami bardzo dobrze 😉

Skomentuj

