Regenist ARS 3-4 – Serum korygujące zmarszczki

Z przyjemnością przedstawiam Wam kolejny kosmetyk Dermedic który testuję od ponad miesiąca  – Regenist ARS 3-4 – Serum korygujące zmarszczki.

SAM_1007

Serum to nic innego jak  skoncentrowany kosmetyk,który ma za zadanie  rozprawić się z konkretnym problemem  naszej skóry.

Z jakimi problemami walczy Serum Regenist ARS 3-4 ?

Stymuluje proces syntezy elastyny, poprawiając spoistość i sprężystość skóry. Przyspiesza regenerację, wspomagając naprawę DNA. Wygładza skórę, koryguje zmarszczki. Zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL). Redukuje istniejące przebarwienia, ujednolicając strukturę i koloryt skóry. Hypoalergiczne.

SAM_0515Składniki aktywne: Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Kwas ursolowy, Wyciąg z korzenia różeńca górskiego, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Moisturizing Vegetal Micropatch, Kwasy AHA + L-ArgininaZawartość składników aktywnych: 22%

.SAM_0509

Opakowanie: Plastikowa butelka  typu airless z praktyczną pompką.Niewielka butelka zmieści się w każdej kosmetyczce.To dla mnie ważne,szczególnie przed zbliżającym się okresem urlopowym.Moja wakacyjna kosmetyczka musi być lekka i jednocześnie zawierać wszystkie moje ulubione kosmetyki.

SAM_0802

Serum dedykowane jest skórze suchej,odwodnionej ,z widocznymi oznakami starzenia,z przebarwieniami.Mam cerę mieszaną w stronę suchej,na której zaznaczają się zmarszczki.Moja cera potrzebuje intensywnej pielęgnacji dlatego serum stosuje dwa razy dziennie. Rano równomiernie nakładam warstwę preparatu na twarz i szyję i pozostawiam chwilkę do wchłonięcia. Serum ma postać lekkiego żelu,który nie pozostawia nieprzyjemnego, lepiącego „filmu.”Po aplikacji na skórę czuję przyjemne odprężenie.  Na tak przygotowaną skórę nakładam krem na dzień i robię makijaż. Mam wrażenie,że  serum świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż . Odkąd je stosuję, podkład  dłużnej  utrzymuje się na mojej buzi.

Wieczorem  nakładam serum pod krem odżywczy na noc.

SAM_0512

Serum Regenist ARS 3-4 sprawiło,że kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła.Jest odprężona,dobrze nawilżona a koloryt wyrównany.

Serum jest bardzo wydajne. Opakowanie wystarczyło mi na miesiąc stosowania. Czy sięgnę po następne? TAK  Serum Regenist ARS 3-4 na długo zagości w mojej kosmetyczce.

cena ok 55zł-30ml

dermedic

Zapraszam do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków Dermedic

Oraz do odwiedzenia profilu na Facebooku TU

6 comments

Skomentuj

