nominacja Liebster Blog Award

Serdecznie dziękuje za wyróżnienie Liebster Blog Award, które otrzymałam od Weroniki.weronikarudnicka.pl the-liebster-blog-award1Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moja doba ostatnio skurczyła się do granic możliwości.Choroba i bieganie na zastrzyki rozregulowały mój dotychczasowy rozkład dnia,dlatego dopiero teraz mogę napisać odpowiedzi na pytania Weroniki :)Mam nadzieję,że mi to wybaczysz 🙂

Oto pytania: 1. Kogo podziwiasz? Kto jest Twoją inspiracją? Janusz Korczak. „Bez pogodnego, pełnego dzieciństwa całe życie jest kalekie” 111 2. Czy masz takiego bohatera z filmu/książki/serialu z którym się utożsamiasz? Obecnie ? Nie. Kiedyś,gdy byłam jeszcze dziewczęciem,utożsamiałam się z Anią z Zielonego Wzgórza. Mam paru ulubieńców,na przykład Dr House,w którym dostrzegam parę wspólnych cech ale nie utożsamiam się z nim. 75_12lat_skok_1 3. Czy w przyszłości pokażesz swojego bloga dzieciom? 🙂 A może już to zrobiłeś? Mój syn pomagał mi uruchomić bloga.Gdy mieszkał we Wrocławiu często  go czytał.

4. Wymień trzy płyty, które wpłynęły na postrzeganie świata przez Ciebie. Kocham muzykę i słucham różnych gatunków.Wszystko zależy od nastroju. Jean Michel Jarre – Equinoxe to płyta,która kojarzy mi się z dzieciństwem i magnetofonem na kasety,z moim bratem ,który wcześnie opuścił rodzinny dom.Muzyka elektroniczna mnie uspokaja. 10lat_1 5. Czy masz drugie bądź trzecie imię? Nie mam ,niestety. Miałam być Piotrusiem,mama miała za mało czasu na wymyślenie mi drugiego imienia.Ha ha,  dobrze,ze mi Piotruś na drugie nie dali 😉

6. Gdzie planujesz spędzić najbliższe wakacje? Planuję kilka wyjazdów,Praga.Karpacz,Słowacja.

7. Kolor ścian w Twojej sypialni to… Wanilia

8. Książka, którą możesz mi polecić. Anna Dymna – książka Elżbiety Baniewicz Fascynująca biografia znanej aktorki,której życie nie szczędziło  ani wspaniałych chwil i wielkich wzruszeń, ani tragicznych doświadczeń. 111 9. Jak wyglądałby Twój idealny dzień? Mój idealny dzień to -Dwa dni w SPA.Od rana do wieczora zabiegi z przerwą na szampana z truskawkami.

10. Jak to się stało, że zacząłeś pisać bloga? Może to zabrzmi dziwnie ale mój blog powstał z wściekłości…tak dokładnie:) Przeglądałam  blogi w poszukiwaniu opinii na temat  kremów przeciwzmarszczkowych Zachęcona pozytywnymi recenzjami oczywiście kupowałam.Kremy „miały” usuwać zmarszczki  w ekspresowym tempie.Kiedy kolejny kosmetyk okazał się niewypałem zaczęłam bacznie czytać informacje o osobach prowadzących blogi i co się okazało?Większość opinii o cudownych, przeciwzmarszczkowych właściwościach kremów pochodziło z blogów prowadzonych  przez młodziutkie    ( 17-20 ) letnie blogerki.Wściekłam się gdy czytałam opinię 17 latki oceniającej  krem 50+ słowami-„Doskonały krem przeciwzmarszczkowy,USUNĄŁ U MNIE  NAWET GŁĘBOKIEGO ZMARSZCZKI W CIĄGU ZALEDWIE DWÓCH TYGODNI.”  Napisałam tej „rzetelnej” blogerce co o niej myślę  i założyłam bloga 🙂

11. Ha! Wróćmy do dzieciństwa! Jakie przezwisko Cię prześladowało? Raczej nie miałam przezwiska 🙂 Siostra czasami złośliwie nazywała mnie  Kasicą.

3 comments

Skomentuj

