Kampania Streetcom Miracle Cream od Garniera

Znacie Streetcom?Jestem tam zarejestrowana dwa lata i dopiero niedawno doczekałam się mojej pierwszej kampanii.

Jako ambasadorka otrzymałam paczkę zawierającą dwa kremy w normalnych opakowaniach oraz 6 minitubek do rozdania wśród znajomych.Ulotki  i kupony zniżkowe na zakup produktów z linii Miracle Cream.

DSCN5440

Opis producenta:

Odkryj efekt metamorfozy skóry NATYCHMIAST i na DŁUGO z innowacją przeciwzmarszczkową Miracle Cream od Garniera.

TECHNOLOGIA MIRACLE CREAM
Z 12 PATENTAMI

Formuła zabezpieczona 12 patentami zawiera przeciwzmarszczkową formułę z 7 aktywnymi składnikami

  • LHA
  • Pro-Retinol
  • Witaminę C*
  • Witaminy B3 i B5*
  • Proteiny ryżu
  • Ekstrakt z imbiru
  • SPF 20
  • oraz niewidzialne mikrokapsułki, które w kontakcie ze skórą uwalniają koloryzujące pigmenty i idealnie dopasowują się do każdego typu skóry.

Krem natychmiast usuwa oznaki zmęczenia i starzenia – stają się one mniej widoczne. Efekty długotrwałe: zmarszczki są zredukowane a skóra widocznie napięta.
Koloryzujące pigmenty aktywują się i samodopasowują się do każdego typu karnacji pod wpływem temperatury skóry.
Skoncentrowana formuła z proretinolem, witaminami C, B3 oraz B5, a także antyoksydacyjnym imbirem, LHA i proteinami ryżu.
Zawiera pochodną kwasu salicylowego.

111

Skład: Aqua/Water, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylene, Niacinamide, Dimethicone, Isopropyl Isostearate, PTFE, Alcohol Denat., Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Behenyl Alcohol, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Parfum/Fragrance, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Steareth-25 Methacrylate Crosspolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Cetyl Alcohol, Mannitol, PEG-100 Stearate, Argania Spinosa Kernel Extract, Dimethiconol, C13-14 Isoparaffin, Cetearyl Alcohol, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Arachidyl Alcohol, Capryloyl Salicylic Acid, Retinyl Palmitate, Disodium EDTA, Laureth-7, Zea Mays Starch/Corn Starch, Carbomer, Cetearyl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Zingiber Officinale Root Extract/Ginger Root Extract, Hydrogenated Lecithin, Linalool, Silica [Nano]/Silica, Benzyl Salicylate, Ascorbyl Glucoside, Limonene, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Geraniol, Citral, [+/- May Contain: CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499/Iron Oxides] (F.I.L. B165325/2) (8.03.2015.)

Cena: 35zł / 50ml

DSCN5504

Moja opinia.

W mojej paczce ambasadorskiej znalazłam krem Garnier Miracle Cream 40+.

Krem mieści się w wygodnej tubce zamykanej na „klik”. Krem posiada lekką konsystencję, bez problemu rozprowadza się na skórze.Przy pierwszej aplikacji nie wiedziałam z jakim produktem mam do czynienia .Nałożyłam sporą warstwę na skórę i czekałam na wchłonięcie.Dobrze,że przed wyjściem z domu spojrzałam w lustro bo na twarzy miałam ciemne, nierówne  smugi.Podczas rozprowadzania kremu,z mikroskopijnych kuleczek uwalniają się pigmenty.Miracle Cream  w kontakcie ze skórą  nabiera ciemnego koloru i zaczyna przypominać podkład.Teraz wiem,że wystarczy odrobina kremu aby nadać twarzy świeżego wyglądu.

DSCN5505
Uwaga! krem należy dobrze i równo rozsmarować  oraz omijać brwi.

Mam ciemniejszą karnację więc kolor dla mnie jest bardzo naturalny. Koleżanki,które razem za mną testowały krem są posiadaczkami jasnej karnacji.W ich przypadku krem odznaczał się od naturalnego kolorytu,a twarz nabierała pomarańczowego odcienia.Miracle Cream 40+ nie powodował u mnie podrażnień.Nie zapychał .W miarę dobrze nawilżał.Krem wyrównuje koloryt skóry, nadając  jej blasku i świeżego wygląd już w chwilę po aplikacji.

#‎MiracleCream‬ od ‪#‎Garnier‬

6 comments

Skomentuj

