Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Serum nawadniające

Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt to kolejny świetny produkt z linii HYDRA IN3,który mam przyjemność testować.O nawilżającej serii dermokosmetyków Dermedic pisałam w poprzednim poście.TU

DSCN5578

Serum nawadniające zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci – Olej migdałowy z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz linolowego ze szczególnie silną zdolnością zmiękczania naskórka i wzmacniania lipidowej bariery ochronnej skóry. Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem – witamina E wzmacnia działanie antywolnorodnikowe preparatu.

DSCN5579
Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniania skóry – Hialuronic acid – kwas hialuronowy w 15% dawce powoduje 57% wzrost nawilżenia skóry po 15 minutach od nałożenia preparatu i aż 43% nawilżenie nawet po 2. godzinach działania.
Natychmiast wygładza skórę – Velvesil 125 tworzy delikatny film na skórze, wygładzając drobne nierówności.
Do stosowania na noc i na dzień. Nie zatyka porów. Skoncentrowana ilość składników aktywnych. Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż.
Zalecany do: pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, w stanach mocnego przesuszenia, do kuracji codziennej lub zamiennie z kremem z serii Hydrain3 Hialuro jako wzmocnienie pielęgnacji podstawowej.
Nanieść na twarz, szyję i dekolt równomierną warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia.

DSCN5576
Skład: Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrogenerated Polydecene, Caprylic / Capric Triglyceride, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Squalane, Cyclopentasiloxane (and) C30-40 Alkyl Ceteareth Dimethicone / Crosspolymer, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Glyceryl Polymethacrylate (and) Glycoprotein (and) Yeast Extract (Faex Extract) (and) Aleuritic Acid, Tocopheryl Acetate, Polyacrylamide (and) C 13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, DMDH Hydantoin (and) Methylchloroisithiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum

Cena: 43zł / 30ml

Moja opinia

Moja mocno wysuszona  skóra nie wyglądała ostatnio zbyt ciekawie.Zakupiłam kilka kosmetyków,które miały mi pomóc nawilżyć i odżywić cerę.Regularne ich  stosowanie nie przynosiły oczekiwanych efektów.Dermokosmetyki z linii HYDRA IN3  trafiły w moje ręce w najodpowiedniejszym momencie.Miesięczna kuracja przyniosła ogromną poprawę kondycji mojej cery.

DSCN5575

Serum nawadniające  znajduje się w estetycznej, niebieskiej buteleczce,  zaopatrzonej  w  praktyczną pipetę.To bardzo wygodna forma dozowania kosmetyku.Nabieramy pipetą tylko tyle produktu.,ile potrzebujemy do jednorazowej aplikacji.Kosmetyk jest dosyć wydajny.Przy codziennym stosowaniu na wieczór wystarczyło mi na miesiąc.

Serum konsystencją  i barwą przypomina śmietankę.

Po aplikacji na skórę twarzy trzeba chwilkę poczekać na wchłonięcie.Na początku czuć lekki  film,jednak po chwili skóra dosłownie „spija”kosmetyk.Serum nie pozostawia uczucia lepkości.Już po kilku dniach stosowania serum widać było sporą poprawę w wyglądzie skóry.Była jakby bardziej napięta,mięciutka w dotyku i gładsza.Serum stosowałam pod krem, głównie na noc.Rano budziłam  się z nawilżoną i promienną cerą. Po miesiącu stosowania serum,mogę śmiało stwierdzić,że moja skóra jest niesamowicie nawilżona.W przypadku Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Serum nawadniającego obietnice producenta zostały spełnione.

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą Dermedic

Firmę znajdziecie również na Facebooku

images

6 comments

Skomentuj

