Cranberry Ice od Yankee Candle

W powietrzu czuć już wiosnę a ja przychodzę do Was z wpisem na temat zimowego zapachu – Cranberry Ice od  Yankee Candle.

DSCN5307

Producent o tym zapachu.
„Żurawina nierozerwalnie kojarzy nam się z czasem grudniowych celebracji, kiedy tymi pięknymi, czerwonymi owocami przyozdabiamy świąteczne stoły i stroiki. Ale zjawiskowa żurawina to nie tylko dekoracja, ale i skarbnica wielu, prozdrowotnych składników. A poza tym to prawdziwy rarytas kulinarny, który smakuje wyśmienicie bez względu na porę roku! W wersji Yankee Candle żurawina podawana jest w nieco zmrożonej, bardzo orzeźwiającej wersji.”

DSCN5390

Wyjaśniam dlaczego zwlekałam z opisem tej świecy. Otóż –  Cranberry Ice wzbudza na blogach spore kontrowersje.Jedni się nim zachwycają inni  go nie znoszą.Zauważyłam, że sporo osób doszukuje się w tej świecy świątecznych akcentów.Żurawina to pyszny owoc spożywany o każdej porze roku. Cranberry Ice  to świeca dla wielbicieli owoców. Jej słodko – kwaskowaty  zapach przypadnie im do gustu. Cranberry Ice  jest dość intensywny, ale nie przesłodzony,szybko otula całe mieszkanie swoim aromatem.

DSCN5388

Mnie ten zapach dodaje energii,której tak bardzo potrzeba nam na wiosnę. Kojarzy mi się z soczystymi, słodkimi , zmrożonymi lodami owocowymi.Jej cudowny zapach, pobudza do działania .Zachęca by przysiąść w parku na ławce i grzejąc twarz w pierwszych promieniach słońca,zajadać się ulubionymi  lodami.Ta świeca według mnie to zdecydowanie zapach  sorbetów owocowych.


16 comments

Skomentuj

