Nawilżający żel do kąpieli i pod prysznic Petal Fresh Organics

Kosmetyki organiczne stają się coraz popularniejsze. Produkty te przeznaczone są nie tylko dla alergików. Powstały w odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną oraz rosnącą liczbę chorób cywilizacyjnych.Większość kosmetyków,które oferują sklepy zawiera silne detergenty i syntetyczne środki myjące. Nie tylko nie pielęgnują naszej skóry, ale często stanowią środek wchodzący w reakcje z naszym ciałem- naruszają naturalną barierę ochronną.Często nie zdajemy sobie z tego sprawy,dopóki nie pojawią się podrażnienia czy reakcje alergiczne.Jeżeli chcesz dbać zarówno o siebie jak i wspomagać ochronę środowiska, kosmetyki naturalne są idealne dla Ciebie.

DSCN5272

INFORMACJE O PETAL FRESH ORGANICS
Kosmetyki Petal Fresh Organics w 100% oparte są na najwyższej jakości roślinnych składnikach, pochodzących wyłącznie z upraw ekologicznych.
Zgodnie z zasadą – nakładaj na ciało tylko to, co możesz zjeść – firma Petal Fresh Organics do swoich produktów nie dodaje żadnych:
– syntetycznych środków konserwujących,
– syntetycznych substancji zapachowych,
– syntetycznych barwników,
– substancji pochodzących z ropy naftowej,
– roślin manipulowanych genetycznie.
DSCN5276
Kosmetyki Petal Fresh Organics posiadają Certyfikat Stellar Certification Services, przyznany przez USDA (United States Department of Agriculture). Daje on gwarancję produktu etycznego, nie testowanego na zwierzętach na żadnym etapie produkcji.

DSCN5265

Moja opinia:

 OPAKOWANIE -Prosta,plastikowa butelka.Odrobinę nieporęczna.Zamkniecie typu flip top zawiera odpowiedniej wielkości otwór aby bez problemu wydobyć dosyć gęstą zawartość opakowania.

KONSYSTENCJA I ZAPACH Produkt posiada gęstą,żelową konsystencję,która doskonale rozprowadza się na skórze.Pomimo,że nie pieni się obficie ,bardzo dobrze  myje skórę.Zapach  żelu  pod prysznic Petal Fresh jest delikatny z lekką cytrusową nutą.Idealny dla osób,które nie tolerują mocnych zapachów w kosmetykach oraz alergików.Produkt jest bezbarwny.Jak już wcześniej wspomniałam żel jest bardzo gęsty a co za tym idzie -wydajny.Używam go od tygodnia i mam wrażenie,że z butelki nic nie ubyło.
DSCN5271

DZIAŁANIE NA SKÓRĘ jest wprost niewiarygodne, żel nie tylko doskonale myje ,ale odświeża, nawilża i lekko napina.Żaden kosmetyk do mycia nie wywołał u mnie takiego komfortu.Skóra nie swędzi,jest przyjemna w dotyku.Uczucie gładkości i miękkości towarzyszyło mi jeszcze długo po umyciu.

Często spotykam się z opinią,że produkty organiczne są drogie.Kosmetyki  Petal Fresh Organics są przykładem,że można tanio.

Cena żelu to ok 19,99 zł/355 ml.

Kosmetyki Petal Fresh Organics są dostępne w sieci sklepów Hebe oraz Rossmann na terenie całego kraju.

 

4 comments

  1. ja ostatnio natknęłam się na Petal Fresh w Rossmanie i natychmiast kupiłam szampon na spróbowanie. zapach ma śliczny, włosy są mięciutkie, wygodny w użyciu. na razie używałam go tylko raz, zobaczymy jak będzie się sprawdzał przy dłuższym korzystaniu. dobrze, że Rossman zaczyna oferować kosmetyki naturalne (wcześniej kupowałam ich Alterrę), bo bardzo mi brakuje takich kosmetyków na naszym rynku w sensownych cenach.

Skomentuj

