ARGAN CLEANSING FACE OIL komfort czystej skóry

Olejki są najnowszym trendem w pielęgnacji twarzy.Z uwagi na ich potencjał pielęgnacyjny coraz częściej pojawiają się w ofercie dużych firm kosmetycznych. Kiedyś olejki zawierały tylko naturalne składniki takie jak nienasyco­ne kwasy tłuszczowe.Niestety strasznie zapychały skórę. Olejki nowej generacji są wzbogacone o składniki takie jak peptydy, witamina C czy witaminę A,dzięki którym mają bardziej intensywne działanie.Swoją przygodę z olejkami do twarzy rozpoczęłam od zakupu  olejku  do oczyszczania i mycia twarzy  firmy Bielenda

DSCN4548

ARGAN CLEANSING FACE OIL Uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy + kwas hialuronowy

Preparat w formie lekkiego HYDROFILNEGO olejku przeznaczonego do OCZYSZCZANIA I MYCIA skóry twarzy ze skłonnością do utraty nawilżenia, naturalnej sprężystości, jędrności i elastyczności.

DSCN4551

Działanie

Zawiera niezwykle efektywne połączenie szlachetnego olejku arganowego z pielęgnującymi i nawilżającymi właściwościami kwasu hialuronowego w postaci mikrosfer, co sprzyja znacznej poprawie jakości naskórka, jego regeneracji i odbudowie. Wyjątkowa lekka olejowa formuła zamieniająca się pod wpływem wody w delikatną piankę, skutecznie rozpuszcza wszelkie zanieczyszczenia podatne na działanie tłuszczu i wody:  zmywa makijaż,  upłynnia sebum,  oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i odświeża ją.

DSCN4554

Moja opinia

ARGAN CLEANSING FACE OIL ku memu zdziwieniu olejkiem tak do końca nie jest.Owszem na początku aplikacji posiada postać lekko tłustawego i rzadkiego płynu.Jednak w kontakcie z wodą zamienia się w lekką pianę.Należy bardzo uważać aby nie dostał się do oka bo okropnie podrażnia.Olejek posiada zbyt intensywny,jak dla mnie zapach.O ile w kosmetykach lubię piękne zapachy to w produktach do mycia twarzy wolę wersje bezzapachowe.

Stosowanie olejku jest bardzo proste.Należy zwilżyć skórę twarzy Nanieść na dłonie niewielką ilość olejku , następnie  równomiernie rozprowadzić na skórze, aż do powstania delikatnej pianki.Spłukać letnia wodą.

Uszlachetniony olejek dobrze myje skórę.Poręczne opakowanie z pompką ułatwia aplikację.Do umycia twarzy wystarczyło by  kilka kropli,gdyby był gęściejszy.Niestety rzadka postać olejku sprawia,że przecieka przez palce zanim naniesiemy go na twarz,Produkt oczyszcza skórę z normalnych zabrudzeń. Po zastosowaniu skóra jest  odświeżona.Nie zauważyłam natomiast specjalnego nawilżenia ,poprawy jędrności czy też sprężystości skóry jak obiecuje producent.

Szkoda,że na stronie producenta nie można znaleźć dokładnego składu olejku-Bielenda

 

14 comments

  1. Mam go ale jakoś nie przekonuje mnie żeby zacząć go używać. Dziś zawiodłem się na olejku do kąpieli tej marki. Jeszcze nigdy po olejku do kąpieli nie potrzebowałem stosować nawet balsamu. A dziś musiałem.

  2. Ja miałam wersję zieloną (sebum control) i nie do końca byłam zadowlona. W jego przypadku nie tylko zapach był problemem ale również takie sobie działanie. Nie ujął mnie niczym specjalnym i nie będę go kupować ponownie.

Skomentuj

