„Ubierz” swój dom z Kasandrą

Niedawno nawiązałam współprace ze sklepem Kasandra.

Kasandra to nie zwykły sklep internetowy, jakich znaleźć można wiele jeśli wziąć pod uwagę dziedzinę dekoracji wnętrze. Kasandra to sklep, w którym
zakupić można ozdoby zdecydowanie niebanalne. Najbardziej wyjątkowe
pośród tych wszystkich dostępnych na rynku. Szeroka oferta została przygotowana
specjalnie z myślą o Klientach, którzy uwagę przywiązują do detali.
Skierowana jest do wszystkich tych, których nie zadowala zwykła firanka
po prostu wiszące w oknie czy też nudna pościel, zwyczajnie spełniająca swoje
praktyczne funkcje. Sedno tkwi w tym, aby te elementy to była również charakterystyczna ozdoba,
wyciągająca najpiękniejsze wnętrze na zewnątrz. Sprawiająca, że zwykłe pomieszczenie
ożyje i nabierze wyjątkowego wymiaru. Gwarantująca, iż każda aranżacja będzie tą jedyną.

Zadowalającą i jak najbardziej satysfakcjonującą. Wszystkie produkty jakie można
znaleźć w ofercie czyli firanki, zasłony i dodatki do nich, pościel, obrusy, serwetki i bieżniki
oraz inne artykuły stanowiące niezwykłą ozdobę, cechują precyzyjnie
wykonania i zastosowanie materiałów najwyższej jakości. Największą wagę przyłożony
do tego, aby oferta była na tyle uniwersalna by trafiła do każdego bez wyjątku,
a jednocześnie na tyle wyjątkowa, aby ci nawet najbardziej wymagający,
poszukujący czegoś oryginalnego i niebanalnego, znaleźli coś dla siebie.

Zapraszam do zapoznania się z bogatą ofertą sklepu Kasandra https://kasandra.com.pl/obrusy-c-1.html

DSCN3449W ramach współpracy ze sklepu Kasanadra otrzymałam okrągły obrus o średnicy 120 cm .Jest to wyrób Polski ,wykonany w Fabryce Firanek i Koronek Haft SA w Kaliszu.Cenię sobie wyroby z tej Fabryki za wspaniałą jakość i trwałość produktów.Polecam rodzime produkty.

DSCN3479

1349481498_xftqpf_600

DSCN3480

Obrus wykonany jest z żakardu.Środek   jak i brzegi zajmują zdobienie w formie liści.Po praniu nie odkształca się ani nie rozciąga jak wyroby z Chin.Kiedyś kupiłam  Chiński wyrób.Nie dość,że był bardzo cienki to jeszcze po praniu z okrągłego obrusa zrobił się kwadratowy,ot Chiński cud.:)  Obrus ze sklepu Kasandra schnie szybko, nie wymaga krochmalenia ani maglowania.Nadaje wnętrzu przytulnego klimatu.

DSCN3484

DSCN3481

10 comments

  1. ja mam złe doświadczenia z tym sklepem, zaproponowali mi współpracę, wysłałam swój adres i prawie miesiąc cisza, zostałam totalnie olana, wysłałam 2 maile z zapytaniem czy w ogóle dotarł mój adres, ale osoba milczy, podziękowałam za taką współpracę

    • Spotkałam się z takim zachowaniem Firm już nie raz.Jedna firma trzy razy prosiła mnie wybór produktu do testów i o dane i niestety nic nie wysłali.To tylko świadczy o niekompetencji osób zajmujących się marketingiem i źle wpływa na wizerunek firmy.

Skomentuj

