Tusz do rzęs MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACK

Recenzję tuszu  MEGA MAX FULL VOLUME & SHOCKING BLACKEveline Cosmetics zostawiłam na sam koniec gdyż  z powodu nękającej mnie od miesiąca alergii nie byłam w stanie rzetelnie go przetestować.Tusz przekazałam koleżance dlatego będę opierała się na jej odczuciach.

DSCN2733Mega gęste i Maxi pogrubione.Zachwycająca, zmysłowa objętość i głęboka czerń Twoich rzęs!

Rewolucyjna maskara  MEGA MAX  FULL VOLUME & SHOCKING BLACK zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana włosiana szczoteczka BIG MAXI BRUSHTM równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie, efekt ultra ciemnego koloru i zmysłowego podkreślenia oka!

DSCN2737Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień. Doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy.

DSCN2738Producent zapewnia,że jest to tusz pogrubiająco-podkręcający.Jak jest w rzeczywistości? Tusz jedynie lekko pogrubia rzęsy.Przy nakładaniu drugiej warstwy nie powoduje sklejania rzęs.Spektakularnego podkręcenia raczej nie zauważyłam.Tusz posiada bardzo dużą szczoteczkę która utrudnia pomalowanie rzęs przy wewnętrznym kąciku oka, trudno też pomalować rzęsy u nasady.Nie kruszy się i nie obsypuje. Nie jest wodnisty. Zmywa się łatwo przy przy użyciu płynu micelarnego.Tusz utrzymuje się na rzęsach ok 12 godzin bez poprawek.
cena ok 16 złlogo

 

 

8 comments

  1. Czytałam już recenzję tego tuszu i bardzo podobne wrażenia ; dla mnie za słaby efekt, lubię mocniejsze podkreślenie rzęs 😉

Skomentuj

