Lakier do paznokci MiniMax Eveline Cosmetics

DSCN2574 W ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics otrzymałam lakiery do paznokci  MiniMAX  w trzech odcieniach 574-czerwień,605-szary i 687-fuksja .Lakiery do paznokci rzadko goszczą na moim blogu a to dlatego,że nie jestem specjalistką od pazurków .Lubię mieć pomalowane paznokcie ale jako ze jestem dalekowidzem nie potrafię tego robić idealnie,dlatego wybaczcie zalane skórki czy gdzieś tam nierówny paznokieć.

DSCN2594Mini Max quick dry & long lasting-Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

DSCN2593Lakiery Mini Max mieszczą się w malutkim (5ml)zgrabnym opakowanu.Szeroka gama kolorystyczna od stonowanych po bardzo wyraziste.Dziś zaprezentuję kolor 687.Produkt posiada Wygodny pędzelek,ktory ułatwia precyzyjne nałożenie lakieru na płytkę paznokcia bez smug i prześwitów.Ten odcień ładnie kryje już za pierwszym razem.Lakier posiada rzadką konsystencje jednak łatwo rozprowadza się na paznokciach, pokrywając je równą i gładką warstwą.Szybko schnie i długo utrzymuje ładny połysk.Lakier ma podobno wytrzymać aż 9 dni.Niestety u mnie na drugi dzień zaczął delikatnie ścierać sie na końcówkach.Nie odpada płatami jak inne lakiery,nie posiada tez drażniącego zapachu.

Cena ok 5zł

DSCN2563

 

10 comments

  1. Kolorek jest bardzo ładny 😉 sama z tej serii nie mam lakierów;a co do trwałości to powiem Ci, że zimą dłużej utrzymują mi się lakiery, teraz ciągle coś człowiek robi i moczy dłonie, lakiery same, bez topu niestety tego nie wytrzymują

  2. No Minimaxy to jest mój hit tego lata 🙂 Są super, mam sporo pięknych kolorków i testuję ciągle nowe. Fajnie wyglądają na paznokciach i są zadziwiająco trwałe 🙂

Skomentuj

