Fennel – Body Scrub ” Lody Truskawkowe”

Dziś zafundowałam sobie wspomnienie lata.Raj dla ciała i zmysłów.Body Scrub ” Lody Truskawkowe”jestem oczarowana tym produktem.

DSCN1525Oczyszczający Peeling o zapachu Lodów Truskawkowych rozbudzi Twoje zmysły i zregeneruje skórę.

Naturalne drobinki delikatnie usuwają martwy naskórek. Odżywcze właściwości truskawek nadadzą skórze jędrność i witalność, a przyjemny zapach wprowadzi Cię w letni słoneczny nastrój.

Dzięki peelingowi Twoja skóra będzie lepiej wchłaniać substancje zawarte w kremach i balsamach.

Cena: ok.35zł/300g

Wyprodukowane w Tajlandii

DSCN1527Zatęskniłam za latem.Za zapachem ulubionych truskawek.Za lodami z dużymi kawałkami owoców.Otwierając pudełko Body Scrub ” Lody Truskawkowe” nie spodziewałam,że znajdę tam  upragniony aromat.Zapach jest tak bardzo naturalny,że chce się zjeść zawartość.Opakowanie z bardzo ładną szatą graficzną.Zawartość pudełka jest bardzo mocno zabezpieczona folią.Nie można jej ot tak zerwać.Potrzebowałam noża aby usunąć folię.Takie zabezpieczanie powinny mieć wszystkie kosmetyki stojące w sklepach aby żaden klient nie wciskał tam swoich paluchów.Raz kupiłam kosmetyk z zerwaną folią.Sprzedawca odmówił zwrotu, sugerując,że to ja zerwałam i stwierdziwszy,że zapach mi nie odpowiada chcę zwrócić towar.

DSCN1528Po otwarciu pudełka  moim oczom ukazała się różowa,zbita masa wyglądem przypominająca lody.Po roztarciu w dłoniach masa zamienia się w peeling.Drobinki są średniej wielkości, ale pozwalają wykonać dokładny masaż i dobrze złuszczają martwy naskórek.Jest to peeling solny. Dobrze rozprowadzają się po skórze.Po jego zastosowaniu skóra jest odżywiona i naprawdę nawilżona. Peeling u mnie sprawdził się cudownie i z pewnością do niego wrócę.Zapytacie czy Body Scrub ” Lody Truskawkowe” ma minusy? Tak ma.Jedyny minus to nietrwały zapach.Chciała bym czuć na sobie apetyczne lody jak najdłużej niestety wraz ze spłukaniem peelingu ze skóry zapach znika.

DSCN1529

10 comments

  1. brzmi ciekawie 😉 uwielbiam kosmetyki , które cudnie pachną i faktycznie zawsze mi szkoda, jak już tego zapachu nie czuję

Skomentuj

