Batch & Body Works -miłość od pierwszego dotyku

Niedawno pochwaliłam się moim cudownym i wymarzonym prezentem od Mikołaja.Dziś przyszła pora na kilka słów o tych kosmetykach.

DSCN1102Przyznaje,że kosmetyki Batch & Body Works były dla mnie wielką tajemnicą.Nigdy nie miałam przyjemności dotknąć ani powąchać żadnego produktu tej firmy.Podziwiałam je jedynie na stronie internetowej i liczyłam na wyjazd do Warszawskich Złotych Tarasów aby obkupić się w te cudeńka.Mikołaj chyba przeczytał mój list i w tym roku wyjątkowo spełnił moje życzenia.

Batch & Body Works rozpieszcza nas różnorodnością zapachów swoich balsamów, maseł , żeli pod prysznic lub mgiełek do ciała.

DSCN1104Nawilżający balsam do ciała pachnący kwiatem wiśni prosto z Japonii.Tajemniczy i uwodzicielski. Balsam zawiera masło shea, olejek jojoba i witaminę E.Według mnie ten balsam zasługuje na 6 w kategorii zapachu i nawilżania.Wspaniała konsystencja jasno różowego jogurtu,doskonale się rozprowadza szybko wchłania.Zapach na skórze utrzymuje się przez wiele godzin.Kosmetyku używam głownie na noc po kąpieli i wierzcie mi jeszcze rano czuć go na skórze na pościel pachnie kwiatem wiśni. Balsam nawilża skórę na  bardzo długo.

DSCN1105 Żel pod prysznic doskonale się pieni i usuwa zabrudzenia.Jest gęsty i bardzo wydajny, łatwy w aplikacji i oczywiście ma  piękny, bardzo intensywny zapach prawie identyczny jak balsam. Skóra po kąpieli  jest świetnie nawilżona  miękka i aksamitna w dotyku.Kąpiel z użyciem tego żelu należy do przyjemność.

DSCN1106Dopełnieniem relaksu  jest mgiełka do ciała .Wystarczy prysnąć i delikatny zapach Kwiatu Japońskiej Wiśni otuli nasze ciało.Mgiełka jest bardzo trwała i niezwykle wydajna.

Jestem zauroczona tymi kosmetykami.Marzę o poznaniu innych produktów tej firmy.

Na koniec pochwalę się wygraną od Gellwe na blogu  Herbata ze szklanki.

DSCN1124

11 comments

Skomentuj

