Żel pod prysznic i Balsam do ciała Lavendel & Thymian – J.S. Douglas Söhne

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na testerkę organizowanym przez perfumerie Douglas. Udało mi się znaleźć w gronie zwycięzców – otrzymałam do przetestowania Żel pod prysznic i Balsam do ciała Lavendel & Thymian – J.S. Douglas Söhne.

162-zubrowka-herbataZapraszam na recenzje obu produktów.

O J. S. Douglas Söhne:

J.S.Douglas Söhne to marka, której korzenie sięgają 1821 roku. Wtedy właśnie John Sharp Douglas założył w Hamburgu swoją pierwszą fabrykę mydła, która szybko stała się liderem rynku. J.S.Douglas Söhne – nowa linia, powołana do życia w 2010 roku, jest kontynuacją tamtego sukcesu. Łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Jest kombinacją sprawdzonych receptur, opartych na naturalnych składnikach i pielęgnacji na miarę
dzisiejszych czasów. Całość została zamknięta w niepowtarzalnych opakowaniach w stylu retro.”

DSCN1044DSCN1046

Nie przepadałam za zapachem lawendy w kosmetykach.Wolę zdecydowanie owocowe nuty zapachowe.Produkty znajdują się w prostych w formie opakowaniach.Żel zamykany jest na klik a balsam posiada praktyczną pompkę.Uroku dodają im etykiety z ładną szatą graficzną.Żel dosyć dobrze się pieni. Usuwa zabrudzenia i intensywnie pachnie.Niestety lekko wysuszył mi skórę,która po kąpieli była szorstka i ściągnięta.Produkt mało wydajny.

Balsam ma lekką konsystencję.Bez problemu rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Nie odczułam specjalnego nawilżenia. Według mnie te produkty to „zwyklaczki” Żadnych rewelacji.Skład niezbyt ciekawy,parafina na drugim miejscu.W tej cenie można kopić świetne naturalne kosmetyki. Zapach na DSCN1039początku dosyć intensywny, szybko łagodnieje.

balsam Pojemność: 250 ml

Cena: 39 zł

żel  Pojemność: 250 ml

Cena: 39 zł

12 comments

Skomentuj

