Relaksująca kąpiel z Sólą do kąpieli Orchidea

Ostatnio postanowiłam zmienić swoje przyzwyczajenia kąpielowe i zamiast płynów do wanny wsypuję sól.Kiedyś zraziłam się do soli. Kupiłam dwa,może trzy razy i niestety nie przypadły mi do gustu.Jedne fatalnie się rozpuszczały, a zapewniam,że siedzenie w wannie na grubych kryształkach soli nie należy do przyjemnych.Inne natomiast wysuszały i podrażniały skórę.Postanowiłam zacząć od dobrych i naturalnych kosmetyków.

DSCN0854DSCN0820

Sklep firmowy Spakosmetyki.pl organizuje co jakiś czas akcje dla blogerek.Na Fanpage sklepu na Facebooku próbowałam kilka razy i wreszcie się udało.Dlatego kiedy zakwalifikowałam się do testowania naturalnych kosmetyków Scandia Cosmetics byłam niezwykle szczęśliwa. Miałam możliwość wyboru produktu. Zdecydowałam się na Sól do kąpieli Orchidea Linia ekskluzywna.  DSCN0844

Do kupienia w cenie  ok 24 zł za 600 gr SpaKosmetyki.pl

Zapraszam również do zapoznania się z szeroką ofertą 100%  naturalnych  kosmetyków oferowanych przez The Secret Soap Store

Paczuszka przyszła doskonale zabezpieczona.Zamawiałam w tym sklepie kilka razy kosmetyki i zawsze byłam zadowolona z przesyłki.Firma do zamówienia dorzuca kilka próbek mydełek i kosmetyków.Tym razem też otrzymałam kilka sztuk.

ORCHIDEA -STORCZYK.Moje ulubione kwiaty.Ich piękno i delikatność DSCN0846urzeka.Właściwie pielęgnowane potrafią kwitnąc prawie bez przerwy.

Przepraszam za zła jakość zdjęć ale mam fatalne oświetlenie w łazience.

Sól do kąpieli orchidea  linii Ekskluzywnej zamknięto w gustownej butelce o pojemności 600 g. Butelka zamykana jest tradycyjnym korkiem i lakowana.Dzięki takiemu zabezpieczeniu mamy pewność, że nie była wcześniej otwierana. Do produkcji soli do kąpieli Scandia Cosmetics używa się soli Z Bochni i Kłodawy Zdrój,do której dodawane są zioła, kwDSCN0845iaty i aromaty.Sól Orchidea zawiera grube kryształki w kolorze wrzosowym.Zawartość opakowania należy wsypać do wanny pod strumień gorącej wody.Kryształki pod wpływem wody robią się przezroczyste a woda zabarwia się na lawendowy kolor. Dosyć szybko się rozpuszczają.Kąpiel w lekko słonej wodzie należy do bardzo przyjemnych. Odpręża,łagodzi a mikroelementy zawarte w soli działają korzystnie na naszą skórę. Sól pięknie pachnie i nie wysusza skóry.Polecam wszystkim,którzy potrzebują rozluźnienia i odprężenia.

spakosmetyki_pl

12 comments

Skomentuj

