Trochę sie pochwalę…..

Ten tydzień zaczął się dla mnie niezwykle pomyślnie.

Otrzymałam cudowną wiadomość.Zacznę może od początku.Na portalu iBeauty często organizowane są ciekawe konkursy. Brałam udział w kilku,jednak szczęście mi jakoś nie dopisywało.W ubiegłym miesiącu  bez przekonania we własne szczęście wzięłam udział w dwóch konkursach.W jednym do wygrania zabieg intensywnie odmładzający Retix.C na bazie retinolu, witaminy C i antyoksydantów firmy Xylogic.Zadanie konkursowe polegało na napisaniu uzasadnienia, dlaczego chciałabyś wykonać zabieg Retix.C.Przyznam,że nie za bardzo orientowałam się co to za zabieg.Przeczytałam trochę na ten temat, uznałam,że jestem idealną kandydatką i wysłałam zgłoszenie.Zawsze pamiętam o konkursach i sprawdzam listę zwycięzców.Tym razem przez problemy rodzinne zapomniałam.Chyba nie muszę pisać jaką radość sprawił mi mail od redakcji,że zostałam laureatką konkursu i zostanę umówiona na zabieg w profesjonalnym gabinecie.Za tydzień jadę do Wrocławia na odmładzanie:)Już nie mogę się doczekać.Po powrocie  podzielę się wrażeniami.

Kilka słów o zabiegu Retix.C.

Intensywna kuracja anti-aging oparta jest na kompleksie Acticell 40%, który zawiera najbardziej skuteczne składniki odmładzające w odpowiednich stężeniach i skutecznych formułach. Jej celem jest kompleksowa poprawa wyglądu skóry: odbudowa włókien kolagenowych, poprawa napięcia skóry, wygładzanie, rozjaśnienie przebarwień, intensywne nawilżenie.

Jak działa Retix.C?

Reguluje proces rogowacenia naskórka.

Odbudowuje włókna kolagenu, elastyny, GAG i stymuluje odnowę komórek skóry.

Wygładza, rozjaśnia plamy pigmentacyjne i redukuje niedoskonałości skóry.

Zagęszcza i poprawia napięcie skóry.

Zwiększa poziom nawilżenia skóry dzięki ograniczeniu utraty wody z naskórka   (TEWL – Transepidermal Water Loss).

Chroni przed fotouszkodzeniami i zwiększa naturalną barierę ochronną skóry, dzięki temu możliwe jest przywrócenie jej prawidłowego poziomu witaminy A.

DSCN0573W poniedziałek również listonosz dostarczył mi przesyłkę,której się nie spodziewałam.Zachodziłam w głowę skąd te kosmetyki Eveline?Już myślałam,że znów dostałam się do testowania z ta firmą. Jednak coś mi nie dawało spokoju.Miałam wrażenie,ze gdzieś widziałam już ten zestaw kosmetyków.Nagle przypomniał mi się drugi konkurs na tym portalu.Okazało się,że jestem na liście zwycięzców,trochę dziwne,że nie otrzymałam powiadomienia mailem.

Niedawno udało mi się też wygrać bon na zakupy do sklepu z bielizną Incrico w konkursie organizowanym na blogu  Li li.Jeszcze raz dziękuję Ewo 🙂

Tu mój prezent urodzinowy od firmy Kamill

DSCN0545

I słodka wygrana na „Uwielbiam Czekoladę”

DSCN0549Dzisiaj rano otrzymałam też miłego maila z Face&look.Zakwalifikowałam się do czwartej edycji testów kosmetyków.

10 comments

  1. Rany Julek, ile wspaniałości. Kochana, serdecznie Ci gratuluję i am nadzieję, że kosmetyki przypadną Ci do gustu 🙂
    Aaa i ciekawi mnie czy już wykorzystałaś kupon na zakupy 😉
    Przegapiłam Twoje urodziny. Kiedy obchodziłaś?

Skomentuj

