Bell, HypoAllergenic, EyeLash Builder, Hypoalergiczna odżywka do rzęs

Dziś recenzja produktu,którego nie polecam.

Bell, HypoAllergenic, Eye Lash Builder, Hypoalergiczna odżywka do rzęs

Opis producenta

Regularna aplikacja produktu gwarantuje wyraźną poprawę kondycji słabych, łamliwych i przesuszonych rzęs: odżywia je, regeneruje i wzmacnia, redukując wypadanie. Dotychczas matowe i pozbawione blasku rzęsy nabierają intensywniejszego kolorytu i zdrowego wyglądu. Hypoalergiczna odżywka do rzęs pozwala dbać o rzęsy, ich wygląd i kondycję. Jej formuła jest bezzapachowa, nie zawiera alkoholu. Mogą jej używać nawet osoby noszące szkła kontaktowe. Szczoteczka z odpowiedniej miękkości włosiem zapewnia komfort aplikacji. Lekka formuła odżywki nie obciąża rzęs, szybko wysycha i umożliwia w krótkim czasie kontynuację makijażu.

Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Panthenol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol.

DSCN0386

Zapewne każda z nas marzy o długich i gęstych rzęsach.Tak bardzo marzyłam o zalotnym trzepotaniu długimi rzęsami,że za radą koleżanki z klasy obcięłam sobie rzęsy.Miały niby później odrosnąć długie i mocne.To było dawno temu.Jednak marzenie pozostało dlatego sięgnęłam po odzywkę do rzęs.Niestety zawiodłam się tak jak kiedyś.

Opakowanie przypomina tusz do rzęs.Po odkręceniu naszym oczom ukazuje się szczoteczka.W środku opakowania znajduje się bezbarwny i bezzapachowy żel,który nakładamy szczoteczką na rzęsy.Szczoteczka jest gruba i twarda,niezbyt wygodna.Końcówka szczoteczki jest bardzo ostra, trzeba  uważać aby nie zadrapać sobie powieki. Odżywkę stosowałam tak jak zaleca producent na noc i pod makijaż.Odżywka po nałożeniu na rzęsy szybko wysycha.Nie czułam że w ogóle coś nakładałam. Po wyschnięciu nie zmienia koloru. Nie oczekiwałam cudów,liczyłam przynajmniej na wzmocnienie rzęs.Niestety nie zauważyłam żadnej  zmiany w kondycji rzęs po kuracji tą odżywką.

DSCN0389

6 comments

  1. Czyli kolejny pic na wodę. A powiedz mi czy jak nałożyłaś ją na rzęsy to ona je zabieliła? Napisałaś, że jest w formie żelu, ale nie zmienia barwy na rzęsach?

Skomentuj

