Masaż ujędrniający z oliwką Mythos

Od czasów Hipokratesa, znanego starożytnego lekarza greckiego, oliwa z oliwek była znana z wielu atrybutów terapeutycznych, zwłaszcza na choroby skóry. W starożytnej Grecji używano jej jako głównego kosmetyku. Oliwa z oliwek była głównym składnikiem wielu kosmetyków, które przez wiele wieków były ograniczenie wykorzystywane przez małe elitarne grupy. W ciągu wieków, sięgając czasów nowożytnych i posiadając odpowiednią wiedzę naukową, znaczenie uzdrawiającej mocy oliwek zostało udowodnione.

Dzięki uprzejmości firmy Flex otrzymałam do przetestowania Oliwkę do masażu ujędrniającego Mythos

Produkty Mythos na bazie oliwy, łączą szeroką gamę czystych składników śródziemnomorskiej przyrody,z szacunkiem dla potrzeb współczesnego człowieka.

DSCN0295

Oliwka do masażu ujędrniająca antycelulit
Krótki opis

SUBSTANCJE AKTYWNE: olejek oliwki, olejek dzikiego cyprysu, olejek czarnego pieprzu, olejek rozmarynu, olejek bergamoty

DZIAŁANIE: antycelulit, poprawia krążenia krwi, ujędrnia i uelastycznia

cena ok 35zł 200ml

Więcej produktów firmy Flex znajdziemy http://flax.com.pl

DSCN0296

To mój pierwszy tego typu kosmetyk.Od wszelkiego rodzaju oliwek trzymałam się z daleka gdyż nie lubię tłustego filmu na swojej skórze.Ze skórką pomarańczową dotychczas walczyłam peelingami i kremami ujędrniającymi.Na szczęście natura obeszła się ze mną łaskawie i nie mam zbyt dużego cellitu.Olejek antycellulitowy na początku zraził mnie aromatem cyprysów i rozmarynu.To raczej nie moje zapachy.Nie chciała bym aby kolidował z moimi perfumami.Na szczęście zapach szybko znika i po wmasowaniu w skórę prawie go nie czuć.Olejek znajduje się w  butelce z atomizerem.Według mnie to nie najlepsze rozwiązanie.Spryskując uda ciężko jest trzymać butelkę w pionie.A tylko taka pozycja opakowania gwarantuje dobre rozpylenie produktu.Olejek bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.Do masażu używałam szorstkiej gąbki.Olejek ujędrnił, poprawił sprężystość i gładkość naskórka.Poprawił mikrokrążenie.Jestem zadowolona z efektów jakie osiągnęłam,Przy niewielkim cellulicie sprawdził się doskonale.Produkt jest bezbarwny,nie brudzi odzieży.

DSCN0297

11 comments

Skomentuj

