Moje małe radości..

Dziś podobno wypada międzynarodowy dzień blogera.Niektóre blogerki chwaliły się na Facebooku prezentami i życzeniami od firm.Może i ja kiedyś takowe otrzymam.Pochwalę się za to małymi osiągnięciami i przesyłkami.

Po raz drugi dostałam się do testów  z Face&Look.Wczoraj odebrałam wspaniałą  przesyłkę.

DSCN0237

Testowanie z Samplecity

DSCN0238

Testowanie z Ofeminin

DSCN0241

Nagroda za jedną z najlepszych recenzji w Wielkim Tescie Bielendy

DSCN0246Nagroda za” Mail do przyszłości” YOSKINE

DSCN0250Zostałam wytypowana do testu kremu Nivea Q10

DSCN0249

Zakwalifikowałam się również do testowania masła kakaowego od „Blisko Natury”

DSCN0245

Oraz do testu Bazy na usta i powieki w Strefie Testera.

DSCN0251Nagrody,które czekają na recenzję

DSCN0248DSCN0240

8 comments

Skomentuj

