historii z lodówką od Life by Intimo ciąg dalszy…

Zapewne pamiętacie moją pechową wygraną na portalu Life by Intimo. TU

Po mojej publikacji na blogu otrzymałam wiadomość  od adminki strony na Facebooku Life by Intimo.Z informacji wynikało,że lodówka RAVANSON była nagrodą w konkursie, który organizowała poprzednia adminka, Po jej odejściu nie mieli dostępu do źródła zakupu  lodówki, wiec zamówiono inną przez jeden z portali aukcyjnych. Poinformowano mnie również ,że nie odpowiadają  za to ,że produkt przyszedł uszkodzony .To wina firmy kurierskiej bo prosto ze sklepu towar przyjechał do mnie.Firma w ramach rekompensaty zaproponowała mi zwrot różnicy tj 130 zł w bonach sodexo.Zgodziłam się na takie rozwiązanie.W ramach reklamacji otrzymałam nową lodówkę.

.

DSCN0057


7 comments

Skomentuj

