MOSKILEX POTRÓJNA OCHRONA PRZED INSEKTAMI!

Pierwszy raz udało mi się załapać do testowania na SampleCity. Produkt trochę odbiegający od tematyki mojego bloga. Jednak bardzo mnie ucieszył.Należę do osób,szczególnie atakowanych przez komary,kleszcze,meszki  i inne paskudne owady.Akurat wybierałam się na górskie szlaki i tego typu preparat był mi bardzo potrzebny.

Laboratorium DermaPharm poleca nowatorski produkt MOSKILEX, który chroni przed trzema grupami insektów: komarami, kleszczami i meszkami!

Dzięki innowacyjnej formule, preparat MOSKILEX skutecznie odstrasza komary, kleszcze i meszki. Działa z potrójną siłą – zawiera aż trzy substancje aktywne. Gwarantuje 100% skuteczność przez całe trzy godziny od aplikacji (potwierdzają to badania przeprowadzone na zlecenie producenta).

  • Preparat szczególnie polecany dla: wędkarzy, leśników, turystów (podróżujących po Polsce i świecie) i działkowców.
  • Doskonała ochrona dla osób aktywnie spędzających czas na łonie natury, które chcą się skutecznie chronić przed komarami, kleszczami i meszkami.

Preparat MOSKILEX wyróżnia się wygodnym w użyciu i estetycznym opakowaniem. Produkt jest bezpieczny. Można go stosować u dzieci od 6 roku życia

Skład:

  • DEET (N,N-Dietylo-m-toluamid) – środek odstraszający komary, kleszcze, muchy końskie
  • IR3535 – wykazuje szerokie spektrum i skuteczność działania: działa odstraszająco na kleszcze, komary, meszki, osy, pszczoły, stosowany w repelentach dla dzieci i osób z wysoką nadwrażliwością
  • Pyrethrum Extract – permertyna pochodzenia naturalnego, ekstrakt roślinny bezpieczny dla ssaków
  • DEET 100g/1kg, IR3535 10g/1kg, Pyrethrum Extract 1,5g/1kg

Moja opinia.

Preparat znajduje się w niedużym opakowaniu.To dla mnie ważne gdyż wybierając się w góry w moim plecaku zawsze znajdę dla niego miejsce.Nie śmierdzi i nie dusi tak jak inne tego typu preparaty.Podczas kilku dniowego stosowania nie zostałam  pokąsana przez komary!Pryskałam ubranie zapobiegawczo co trzy godziny.Polecam

One comment

Skomentuj

