Moje włosy pokochały Serum ARGAN OIL

Nareszcie mogę  podzielić się z  Wami  opinią na temat olejku do włosów  Serum ARGAN OIL BIOELIXIRE. Produkt znajduje sie w wygodnym opakowaniu z praktyczną pompką dozującą odpowiednią ilość serum. Kosmetyk stosowałam codziennie przez miesiąc. Moje włosy przed kuracją były pozbawione witalności i blasku. Zniszczone farbowaniem strasznie się puszyły. W czasie trwania testów nie używałam odżywek ani masek tylko Serum ARGAN OIL  i łagodny szampon do włosów. Już po tygodniu zauważyłam że włosy są wygładzone i miękkie w dotyku. Stosowałam go zarówno na suche jak i mokre włosy. Mimo gęstej  konsystencji przypominającej oliwkę nie przetłuszcza i nie obciąża włosów. Doskonale rozprowadza się i jest niezwykle wydajny. Na moje włosy wystarczyły 4 kropelki serum. Zapach lekko słodkawy długo utrzymuje się na czuprynie. Po miesięcznej kuracji mogę  powiedzieć,ze moje włosy odżyły,nabrały blasku i są wspaniale zregenerowane.Polecam!!! Z przyjemnością poznam pozostałe produkty ARGAN OIL.

CENA OK 35 ZŁ -50 ml

3 comments

Skomentuj

