Gillette Venus&Olay

Jak już wcześniej wspominałam tu otrzymałam do testowania prześliczne i stylowe pudełko zawierające zestaw Gillette Venus&Olay . Zacznę od żelu Gillette Venus&Olay. Bardzo przyjemny i delikatny. Nawilża ,nie podrażnia i pięknie pachnie. Zielonkawy żel chwilę po nałożeniu zamienia się w przyjemną piankę. Żel na pewno kupię. Co do maszynki to mam mieszane uczucie. Wygodna w użyciu. Nawilżone paski o zapachu karmelu umilały golenie. Chroniły również skórę przed skaleczeniem. Czar prysł gdy chciałam wytrzeć maszynkę,paski były klejące i glutowate, na ich powierzchni pojawiła się lepka maż. Za długo schnie po dwóch dniach jeszcze się kleiła.Maszynka dobrze przylegała do skóry podczas golenia usuwając drobne włoski.Jednak z większym owłosieniem kompletnie sobie nie poradziła.Według mnie cena za jedną maszynkę jest stanowczo za wysoka.

Pianka cena  ok 20 zł-200 ml    Maszynka  ok 60 zł za 1 szt.

3 comments

Skomentuj

