Moje złote pudełeczko

UFFF doczekałam się.

W Klubie ekspertek Ofeminin zakwalifikowywałam się do testowania Gillette Venus&Olay. Troszeczkę czekałam na moje pudelko gdyż  Gillette przesłał za mało zestawów.Przez ten czas niezłe krzaczory mi na nogach urosły.Nie sądziłam,że tyle to potrwa ,celowo nie goliłam włosów aby testy wypadły wiarygodnie.Dziś będę gładka jak niemowlak .

Gillette Venus&Olay to seria kosmetyków Gillette, która została stworzona z myślą o kobietach, które posiadają skórę delikatną, wymagającą specjalnej pielęgnacji i wyjątkowej delikatności. Dzięki idealnemu połączeniu technologii Gillette Venus oraz receptury Olay, skóra po goleniu pozostaje idealnie gładka, miękka i nawilżona.

Nowa maszynka Gillette Venus & Olay łączy w sobie najlepszą technologię Gillette z ekspertyzą Olay w dziedzinie pielęgnacji skóry. System pięciu ostrzy Gillette zapewnia dokładne golenie, a wbudowane paski nawilżające wzbogacone odżywczą formułą Olay pomagają skórze zachować nawilżenie, dzięki czemu pozostaje gładka i lśniąca. Po zwilżeniu maszynki wodą składniki zawarte w paskach nawilżających uwalniają się z niej samoczynnie pozostawiając przyjemny zapach karmelu i kremowej brzoskwini stworzony na bazie ambry połączonej z białym piżmem, który uwodzi zmysły i pozwala na chwile boskiego relaksu.

Żel do golenia Gillette Venus & Olay został wzbogacony o składniki odżywcze opracowane przez Olay, zapewnia precyzyjne i bezpieczne golenie kobietom, których skóra jest sucha i delikatna. Unikalna formuła żelu doskonale nawilża i chroni nawet najbardziej wymagającą skórę, pozostawiając nogi piękne i jedwabiście gładkie przez długi czas.

Polki po raz pierwszy miały okazję przetestować najnowszą maszynkę i żel w GLOSSYBOX. Kilkaset Klientek GLOSSYBOX, mogło zamówić zestaw Gillette Venus&Olay zanim produkty trafiły do sklepów.

5 comments

Skomentuj

