Original Source Nie Zawiera Rutyny

 

Dzisiaj do mnie zawitały dwa żele pod prysznic. Golden Pineapple i Cactus & Guarana zameldowały się w  mojej łazience obok innych żeli i płynów do kąpieli z tej firmy.Jestem ich fanką od prawie dwóch lat .Uwielbiam te zapachy.Płyny do kąpieli dają cudownie pachnącą pianę. ORANGE&GINGER, gdy potrzebuje zastrzyku energii. RASPBERRY&WANILLA gdy mam ochotę na chwileczkę zapomnienia. CHOCOLATE&MINT gdy potrzebuję czegoś słodkiego i z charakterkiem.Wśród żeli każdy znajdzie swoje zapachy.Ja stawiam na owocowe -kremowe MANGO I MACADAMIA .Szalone połączenie świeżych pomarańczy i pikantnego imbiru w ORANGE OIL&GINGER. BRITISH STRAWBERRY-aromatyczny synonim lata pod prysznicem aż nie chce się wychodzić.ORANGE&LIQUORICE  gwarantuje  podróż w krainę pełną słońca, intensywnego aromatu pomarańczy i sporej dawki pozytywnej lukrecji.

 
Original Source prowadzi krucjatę przeciwko temu, co jednostajne, szare i zwyczajne. Do walki z rutyną używamy wyłącznie środków naturalnych i intensywnych.

 

Miejsce walki: TWOJA ŁAZIENKA

6 comments

Skomentuj

