IWOSTIN RE-LIFTIN I SYNCHROLINE

Kolejna wygrana tym razem w konkursie organizowanym przez  firmę IWOTIN na Facebooku : Testuję nowość z Iwostinem.  Trzeba było rozwinąć zdanie „życie zaczyna się po 40…..” Co nieco wiem na ten temat 🙂 dlatego nagroda w postaci  RE-LIFTIN  serum  powędrowała  do mnie. Recenzja wkrótce.

Trądzik w wieku dojrzałym?Tak!! mam i walczę z nim na wszelkie sposoby. Jedynym pocieszeniem jest fakt,że na tłustej skórze później powstają zmarszczki.Otrzymałam przesyłkę z firmy SYNCHROLINE  z produktami do przetestowania.Od jutra zaczynam i niebawem podzielę się z Wami opinią. Jestem bardzo ciekawa  jak sobie poradzą z moją cerą.

Skomentuj

